  • 111. Data: 2010-02-23 13:03:54
    Temat: Re: VoD pod linuksem
    Od: Tomasz Minkiewicz <t...@g...com>

    On Mon, 22 Feb 2010 10:56:05 +0100
    Dominik & Co <D...@i...com> wrote:

    > Przemysław Adam Śmiejek rzecze:

    > Gdzie "za nim"? W sterowniku grafiki? Też możesz mieć zamknięty
    > (np. nvidia). W systemie zamkniętym możesz mieć swój sterownik,
    > łapiący zakazane treści zamiast wyświetlać na ekran (tłumaczono
    > Ci to już chyba). Swego czasu używałem jakiegoś programu
    > AllRecord czy jak mu tam było (pod Windows)- wstawiał sterownik
    > wirtualnej karty dźwiękowej, dało się nagrać cokolwiek
    > pod Windą wydawało dźwięk- radio internetowe, windows media plejery
    > itp. Wszelkie DRM szły się kochać.

    Ale to było w starych windowsach.
    To nie tak ma działać, że sterownik niecertyfikowany w ogóle nie
    dostanie odkodowanej treści (a sterownik pozwalający zrzucać treść
    oczywiście nie dostanie błogosławieństwa MS)?

    (nie flejmuję, pytam, bo się DRMem nie interesowałem i w sumie nie
    rozumiem, jak on ma działać)

    --
    Tomasz Minkiewicz <t...@g...com>