    From: "J.F" <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: W fotoradarach nie chodzi o pieniądze?
    Date: Tue, 8 Jan 2013 20:01:19 +0100

    Użytkownik "megrims" napisał w wiadomości
    >To wszystko racja. Przecież w Polsce od dawna przy władzy są
    >cwaniaki i złodzieje. Każda nowa władza zajęta jest okopywaniem
    >się, urządzaniem rodziny i znajomych. Koryto i tyle.

    No ale co im reszta kierowcow zawinila :-)

    >Brak spójnej wieloletniej polityki w każdym obszarze. Każda
    >nowa władza torpeduje to co zrobili poprzednicy czyli
    >często opozycja.

    No wiesz - wynik wyborczy czesto pokazywal ze polityka poprzednikow
    jest powszechnie nielubiana.
    W zasadzie to mamy pierwsze wybory, gdy partia rzadzaca pozostala na
    stanowisku :-)

    >Myślę, że nasi rodzice nie o taką Polskę walczyli.

    Juz w 1993 zaglosowali ponownie na komuchow.
    No moze nie calkiem - SLD zdobylo 20% glosow, najlepszy wynik ... ale
    jednak 80% glosowalo na innych :-)

    Ale 2 lata wczesniej mialo tylko 11%.

    >W stanie wojennym miałem 13 lat więc się nie
    >udzielałem za bardzo. Ale jak dzisiaj patrze co się dzieje,
    >to myślę, że nie jednego obywatela chuj strzela.

    Strzela, ale wtedy glosuje na takich, ktorzy glosno krzycza.
    Np Kaczynski :-)

    >Ja tylko czekam aż to wszystko pierdolnie, bo to kwestia czasu.

    I bedzie lepiej ?
    Model belgijski - ile tam bylo - rok bez parlamentu czy dwa ?
    Ale kiedys i u nas sie zdarzy.

    >Inna sprawa to ja nie jestem za tym, aby wszyscy zapierdalali
    >ile fabryka da.

    Tylko Megrimsowi wolno :-)
    Ale Cavallino protestuje :-)

    >A pamiętacie te uwagi od psiarni, że podniesienie dozwolonej
    >prędkości na autostradach z 130 na 140 to ludobójstwo?

    Statystyk z austrostrad chyba ciagle nie ma.
    Ale na A4 nic sie nie zmienilo - wiekszosc jedzie ponizej 130,
    nieliczni i tak ponad 140 :-)

    J.