  • From: "Hinek" <h...@a...pl.invalid>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: W fotoradarach nie chodzi o pieniądze?
    Date: Sat, 12 Jan 2013 09:26:57 +0100

    Użytkownik "Jakub Witkowski" <j...@d...z.sygnatury> napisał

    > Więc wypadało by go uzyć. I zdecydowanie wypadałoby aby uzył go ten, który
    > zarzuca kłamstwo.

    Trzeba było poczytać burzliwe dyskusje o światłach. Zobacz wątek
    "Swiatła przez cały rok" z marca 2006r. Wtedy jednym z argumentów
    przeciwko świeceniu było to że w krajach zaawansowanych motoryzacyjnie
    nie świeci się.

    Pisałem tam:
    " Twierdze ze nasz kraj jest zasciankiem motoryzacyjnym. Skansenem. W
    porownaniu do krajow o ktorych pisalem poprzednio.
    Dlatego wymadrzanie sie u nas, jak to bedzie bezpiecznie po zapaleniu
    swiatel, bawi mnie. Jesli wprowadzi sie taki przepis w USA, albo w
    Niemczech - da mi to do myslenia. Ale jesli robi to Ministerstwo
    Infrastruktury z Polaczkiem, czy jakies inne urzedasy, to mnie pusty
    smiech ogarnia. "

    Odpowiedź Artura na ten argument:
    "Więcej nie potrzebuję. Nie ma o czym dyskutować"

    Jak widać doświadczenia krajów rozwiniętych motoryzacyjnie miał wtedy
    nasz kolega w głębokim poważaniu. Jakoś dziwnie ubodło Go twierdzenie o
    naszej zasciankowosci. Ministerstwo Infrastruktury było The Best!
    A teraz pisze jak to wszystko w tych rozwiniętych krajach świetnie
    działa....Naśladujmy ich! Wiedzą lepiej!

    Archiwum stoi otworem.

    --
    Hinek