-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!.P
OSTED!not-for-mail
From: Marek S <p...@s...com>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Warto kontrolować kamerkę...
Date: Mon, 9 Jul 2018 22:07:42 +0200
Organization: ATMAN - ATM S.A.
Lines: 16
Message-ID: <pi0fah$c6o$1@node2.news.atman.pl>
References: <pgbgq4$i5j$1@node1.news.atman.pl>
<X...@1...0.0.1>
<pge2g7$3mv$1@node2.news.atman.pl> <pgqqh7$kr3$2$gof@news.chmurka.net>
<pgu3th$gvv$1@node1.news.atman.pl>
<5b335adc$0$608$65785112@news.neostrada.pl>
<ph06eg$p7t$1@node2.news.atman.pl> <ph4ekh$jl6$1@node1.news.atman.pl>
<ph5ggr$kiu$1@node1.news.atman.pl> <ph7dtn$f9a$1@node2.news.atman.pl>
<pheack$p44$2@node2.news.atman.pl> <phg422$s4a$1@node1.news.atman.pl>
<phgmmj$en8$2@node1.news.atman.pl> <phim31$che$1@node1.news.atman.pl>
<phj3k8$q9b$1@node1.news.atman.pl>
<9...@g...com>
<phlppe$fsj$1@node1.news.atman.pl>
<d...@g...com>
<o...@l...harvard.local>
<a...@g...com>
<8...@g...com>
<X...@1...0.0.1>
<phoeql$34i$1@node1.news.atman.pl>
<X...@1...0.0.1>
NNTP-Posting-Host: 89-69-207-111.dynamic.chello.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: node2.news.atman.pl 1531166865 12504 89.69.207.111 (9 Jul 2018 20:07:45 GMT)
X-Complaints-To: u...@a...pl
NNTP-Posting-Date: Mon, 9 Jul 2018 20:07:45 +0000 (UTC)
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; WOW64; rv:52.0) Gecko/20100101
Thunderbird/52.9.0
In-Reply-To: <X...@1...0.0.1>
Content-Language: pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2635477
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2018-07-07 o 19:59, Budzik pisze:
>>
> Hmm... To piszczały czy nie...? Bo ja juz nic nie rozumiem...
Tak jak opisałem gdzieś wcześniej - przeprowadziłem w połowie dyskusji
test z kijem od miotły i nie udało mi się sprowokować na wstecznym
sytuacji, w której byłby niewidoczny dla czujników. Kombinowałem na
wszelkie sposoby i zawsze został wykryty.
Natomiast na parkingu gdy cofałem po skosie - skosiłem słupek. Błędnie
zinterpretowałem sytuację uznając, że chodzi o martwe pole. Nie było
żadnej reakcji ze strony czujników.
--
Pozdrawiam,
Marek
Następne wpisy z tego wątku
- 09.07.18 22:25 Marek S
- 09.07.18 22:30 Marek S
- 10.07.18 10:48 p...@g...com
- 10.07.18 11:39 Budzik
- 10.07.18 23:44 Marek S
- 10.07.18 23:50 Marek S
- 11.07.18 13:10 J.F.
Najnowsze wątki z tej grupy
- ZŁOMNIK o pracy w TVN TURBO, nowych przepisach i współczesnej motoryzacji. Turbo Taryfa!
- Samo rozładowywanie baterii trakcyjnej w elektryku.
- Będziemy się znowu zrzucać na elektryki...
- Dwukabinowy Citroen - dziwadło pod zabudowę spec
- Czy dopłaty do używanych elektryków z Niemiec będą również do czterokołowców lekkich?
- IZERA CD.
- Chess
- Vitruvian Man - parts 7-11a
- Opel? Ale jaki Opel?? A może nie Opel?
- IZERA - A może jedna Tusk nie ZDOŁA tego ZAORAĆ
- Koniecznie potrzebuję kampera...
- naprawa zamka
- Jaką kamerkę samochodową polecacie?
- Jaką kamerkę samochodową polecacie?
- Lunar Rover był elektrykiem. Ważył 35 kg Zasięg 80 km Na Księżycu w 1971 r.
Najnowsze wątki
- 2024-05-18 Warszawa => Software .Net Developer <=
- 2024-05-18 Warszawa => Mid/Senior QA Engineer <=
- 2024-05-18 Ulm => Solution Architect (sichere Kommunikation und IoT-Loesungen <=
- 2024-05-18 Katowice => Head of Virtualization Platform Management and Operating S
- 2024-05-18 Warszawa => SAP WM Consultant / Execution <=
- 2024-05-18 Wrocław => Consultant/Implementer Comarch ERP XL <=
- 2024-05-18 Gdańsk => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-05-18 Warszawa => Account Manager (Recruitment Services) <=
- 2024-05-18 Łódź => Salesperson - CRM Systems <=
- 2024-05-18 Łódź => Handlowiec - Systemy CRM <=
- 2024-05-17 ZŁOMNIK o pracy w TVN TURBO, nowych przepisach i współczesnej motoryzacji. Turbo Taryfa!
- 2024-05-17 Białystok => DevOps Engineer Conexa First (Contractor) <=
- 2024-05-17 Warszawa => Starszy inżynier oprogramowania (Rust) <=
- 2024-05-17 Zabrze => Junior HelpDesk <=
- 2024-05-17 Bieruń => Administrator i wdrożeniowiec Lotus Notes/Domino <=