  • Data: 2011-06-28 22:22:53
    Temat: Re: Weekend bez ofiar ?
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "RoMan Mandziejewicz" napisał w
    Hello J.F,

    >Maksimum było bodaj w 1988 roku...

    No coz, jeden efekt jest dla mnie jasny - kiedys jechalem 120, dzis 70
    bo nie daje sie wyprzedzic.

    Ale w takiej Austrii liczba ofiar od 20 lat tez systematycznie spada i
    to dosc istonie, a u nich przemiany ustrojowe byly znacznie mniejsze.
    Czyzby jednak pojazdy byly teraz bezpieczniejsze ?

    J.