  • Data: 2011-06-29 08:43:46
    Temat: Re: Weekend bez ofiar ?
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Wed, 29 Jun 2011 02:02:19 +0200, RoMan Mandziejewicz wrote:
    >Hello J.F.,
    >Starzejesz się po prostu ;)

    Nie - jak jest okazja to noga mi sie tak samo odwija :-)
    Ale tych okazji coraz mniej :-)

    >Nudy.

    Ale oni przynajmniej umieja jezdzic po autostradach :-)

    erreich.pdf
    >U nas pomiędzy 1988 a zeszłym rokiem też prawie dwukrotna zmiana.

    Tylko ze u nas to byly ciekawe czasy - samochodow przybylo, obywateli
    ubylo, autostrad sie potroilo, benzyna drozala, albo taniala.
    A u nich nudy :-)

    >Pasy i poduszki raczej. W latach 70-tych stref zgniotu jeszcze nie
    >było. Dopiero przełom 70/80 zaczął poważne podejście do
    >bezpieczeństwa.

    ale nawet od 1990 u nich prawie 3x spadlo.
    Ponoc tam nie bylo zwyczaju zapinania pasow.

    >Ale u nas jest podział na wypadku (ranni i zabici) i kolizje.

    Tam chyba tez, bo maja 49 tys rannych (Verletzte).
    Ale moze licza sie wszyscy a nie tylko ci niezdolni dluzej niz
    tydzien.

    >Zobaczymy co bedzie po zniesieniu obowiązku...

    Zniesli od 1.1.2008.
    Widac nawet w kraju gdzie nagminnie wyprzedza sie na trzeciego swiatla
    nic nie daja :-)

    J.