  • Data: 2011-06-30 18:39:18
    Temat: Re: Weekend bez ofiar ?
    Od: ToMasz <twitek4@.gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Rafał "SP" Gil pisze:

> [...]
    zapłacimy za to wszyscy, w postaci 2% składek na gwarancyjny fundusz
    ubezpieczeniowy czy jakąś taką instytucje. Oni teoretycznie sprawcę będą
    ścigać. Chciałbym wiedzieć jaką mają % ściagalność.

    > Spokojnie - renty to nie zrobi, ale faktem jest, że powinno tu działać
    > prawo "spadkowe" :) nawet jeśli przeżyje (mówię o moich "chceniach") ...
    > i to byłoby dobre i w sumie "logiczne".

    gdyby można/trzeba było płacić z własnej kieszeni za własne błędy, sama
    taka możliwość spowodowała by radykalną poprawę na drogach. Niestety,
    jak ktoś mózgu niema, to też słowa "konsekwencje" nie zrozumie.

    > Srasz pieniędzmi - Nie potrzebujesz OC
    > Biedak jesteś - potrzebujesz OC
    nie wiem czy Cię dobrze zrozumiałem, ale ja bym obligatoryjnie "dowalał"
    współudział do OC. ewentualnie współudział _dobrowolny_ premiował
    wyskokimi zniżkami w OC

    > "Sranie pieniędzmi" uznać ... hmmm ... możliwość zarobienia kwoty
    > gwarantowanej w OC przez 10 lat.
    >
    > Tak se gdybam. Za tego dzwona zdaje się zapłacimy wszyscy jeśli gnój nie
    > przeżyje.
    tak czy siak zapłacimy. Już płacimy, bo za nasze pieniądze jest leczony.

    ToMasz