  • Data: 2011-06-30 10:08:20
    Temat: Re: Weekend bez ofiar ?
    Od: Bydlę <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2011-06-29 21:03:49 +0200, Shrek <u...@d...invalid> said:

    > A teraz w modzie jest zapierdalanie.

    Masz na myśłi bardzo młodych kierowców?
    Kiedyś mieli 75 KM.
    Teraz na dziń dobry mają 150...
    A adrenalinie jest wsio ryba dlaczego wyszła do organizmu.
    :-)

    > Zresztą jakby ich było pięciu to zasadniczo by zmieniło tylko ilość ofiar

    Liczbę ofiar.

    > o 2. Nie bronie ich, ale na mnie podziałało.

    O wiele bardziej powinnien fakt, że spora część trupów, stanowiących
    standardową opłatę za możliwość przemieszczania się szybciej niż 12
    km/h, nie zawiniła swojej śmierci.

    A tak, działa u ciebie mechanizm znany z żałob.
    13, 24, 30 trupów w jednym miejscu - narodowa
    (wojewódzka/miejska)żałoba, 75 trupów (z tych samych powodów!) w całym
    kraju - kraj ma te trupy w dupie...

    --
    Bydlę