  • Data: 2019-09-26 22:32:38
    Temat: Re: WiFi calling
    Od: Marcin <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

    Witam

    W dniu 2019-09-23 o 17:31, Trybun pisze:

    > Z linkiem do tego ROMu? Masz może jakieś bliższe namiary na tą konkretną
    > dyskusję? Za cholerę nie mogę znaleźć.

    Teraz nie, widzialem ponad rok temu, gdy kupilem obecny telefon.

    > Samsung to nie wiem, bo w tym wypadku wszystko zależy od humoru
    > producenta, natomiast Nokia powinna mieć, producent wyraźnie i bez
    > żadnych wątpliwości to gwarantuje. Pewnie zrobi to później.

    Nic nie gwarantuje, tylko obiecuje, ze uaktualni.

    > Co do Apple, ciekawe jak oni to robią że stary telefon daje radę
    > obsłużyć nowszy o trzy generacje system? Weźmy taki mój tablet, co z
    > tego jakby Huawei uderzył się w pierś i udostępnił najnowszego Andka dla
    > niego skoro on ma tylko jednordzeniowy procesor 1GHz i 1024MB RAMu..

    W przypadku Applea to chyba 5. Mysle, ze po prostu to bardziej chec
    producenta sprzetu niz problem mozliwosci starszego sprzetu. Najlepszy
    dowod to rozne systemy otwarte oparte na Androidzie ktore dzialaja w
    najnowszych wersjach na "wiekowych" urzadzeniach o ktorych producent
    zapomnial lata temu. A ze producentom telefonow androidowych nie oplaca
    sie wydawac nowego softu to tego nie robia.

    Pozdrawiam,
    Marcin