  • Data: 2019-09-25 12:50:18
    Temat: Re: WiFi calling
    Od: Trybun <M...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 23.09.2019 o 19:08, mrvtktjv pisze:
> [...]
    > producent pozwoli odblokować bootloader (albo ktoś znajdzie sposób jak
    > to obejść, jak w Motoroli Droid 4) oraz wypuści kod źródłowy jądra
    > ktoś inny może w oparciu o to dostosować nową wersję systemu Android
    > tak, aby zadziałał na rzekomo za starym, za słabym, za ... urządzeniu.
    >
    > Sam korzystam z custom ROM-ów na co dzień od kilku lat i właśnie
    > niezależni deweloperzy pokazują, że wystarczy chcieć (u umieć
    > programować).
    > Producenci mają łatwiej, bo mają dostęp do kodu źródłowego sterowników
    > sprzętu w przeciwieństwie do twórców z XDA, który bazują na tym, co

    Pewnie że łatwiej, ale czy się sprawdza, czy taka aktualizacja kilka
    generacji do przodu nie powoduje nawet u Iphone~`a żadnych komplikacji?

    Co do Andka i tej partyzantki z alternatywnym oprogramowanie, sam
    jeszcze z tego nigdy nie korzystałem. Natomiast wczoraj kumpel pochwalił
    się wgraniem czegoś tam, najnowszego, do swojego Samsunga. Zapytałem co
    przez to uzyskał,  - "poza zmienionym wyglądem to że przedni aparat foto
    przestał działać".. W moim wypadku nie ma że czegoś się tam boję - po
    prostu dla posiadanego przeze mnie sprzętu po prostu nie ma zamienników
    systemu jak do np. Samsungów.

    > Nie ma problemu z 3 wersjami naprzód, to kwestia dobrej woli
    > producenta. A nawet z sześcioma - licząc od ostatniej oficjalnej
    > aktualizacji (4.1) mojej Motoroli Droid 4 z 2012 roku wypuszczonej
    > "fabrycznie" jeszcze z Androidem 2.3, a aktualnie działającej na
    > wersji 7.1 (LineageOS 14.1). System działa stabilnie, choć czuć jego
    > większy "ciężar".

    Mój tablet od biedy dałby radę uciągnąć wersję 4.1. Fabrycznie ma 2.2. I
    jak widzę współczesne produkty Huawei są znacznie bardziej zauważane
    przez programistycznych partyzantów niż  były przed 10laty..