  • 51. Data: 2014-08-26 17:12:01
    Temat: Re: Widać że Pan nie z Radomia ...
    Od: masti <g...@t...hell>

    A.L. wrote:

    > Nie, zapewne by nie zginal, 75 dolcow zostaloby odeslane na moj adres

    i jaki tu sens i logika? Pomijając już to, że trzeba coś pisać, pakować
    w kopertę, znaczek, wrzucać do skrzynki. A tak przelew z kompa i po
    krzyku.

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 52. Data: 2014-08-26 18:27:50
    Od: A.L. <a...@a...com>

    On Tue, 26 Aug 2014 15:12:01 +0000 (UTC), masti <g...@t...hell> wrote:

    >i jaki tu sens i logika? Pomijając już to, że trzeba coś pisać, pakować
    >w kopertę, znaczek, wrzucać do skrzynki. A tak przelew z kompa i po
    >krzyku.

    Nie wystarczy przelew. Trzeba zalaczyc dokumenty

    A.L.

  • 53. Data: 2014-08-26 18:37:50
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 2014-08-26 18:27, A.L. wrote:

    > Nie wystarczy przelew. Trzeba zalaczyc dokumenty

    to pewnie też nie wystarczy czek. Trzeba załączyć dokumenty;) Przelewów
    u was nie akceptują, ze czeki wam potrzebne, czy przelew idzie dłużej
    niż czek pocztą?

    Shrek.

  • 54. Data: 2014-08-26 19:04:20
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "twistedme" <t...@o...pl> napisał w wiadomości grup
    .pl...

    > To jak dyskusja czy truskawki cukrem?
    >
    > No jak wychodzę zatankować, to biorę portfel, kluczyki, po nalaniu idę od
    > razu do kasy i wracam do auta. A to lepiej nalać, wrócić do auta po
    > pieniądze i dopiero do kasy?

    A gdzie chcesz wracać po te pieniądze - co to w ogóle za pomysł, żeby
    portfel mieć w samochodzie a nie przy sobie?

  • 55. Data: 2014-08-26 22:33:35
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Tue, 26 Aug 2014 18:37:50 +0200, Shrek napisał(a):

    > to pewnie też nie wystarczy czek. Trzeba załączyć dokumenty;)

    Ale do dokumentow zalaczasz czek i zaplacone.
    A przelew jak chcesz zalaczyc ? :-)

    > Przelewów u was nie akceptują, ze czeki wam potrzebne,

    Przelewow tam dlugo nie znali ... bo czeki i poczta dobrze dzialaly
    :-)

    Ale przyszedl internet, mogli sie dowiedziec jak to sie robi w Europie
    :-)

    > czy przelew idzie dłużej niż czek pocztą?

    Poczte tam maja znakomita. Tylko ciekawe czemu maja tez firmu
    kurierskie.
    Czek natomiast ... adresat wysyla do swojego banku, ten do banku
    wystawcy, i dopiero ten bank robi przelew do banku odbiorcy.
    Ale poczta dziala dobrze :-)
    Nie wiem jak w USA, ale w GB to jeszcze wystawca mogl zaprotestowac i
    czek zablokowac. I tak smiesznie bylo, ze pieniadze na koncie miales,
    czek mogles wystawic, ale gotowki wyplacic nie, bo pieniadze z czeku
    pochodzily i czekaly na zatwierdzenie/uprawomocnienie.
    Widac Bagsika tam nie mieli :-)

    J.

  • 56. Data: 2014-08-26 22:41:06
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Tue, 26 Aug 2014 09:49:45 -0500, A.L. napisał(a):
> [...]

    Nie dziw sie az tak bardzo, u nas NBP przypomina o takiej roli swoich
    biletoe, ale urzedy tez chca na konto, kasy czesto nie ma.

    > Nie, zapewne by nie zginal, 75 dolcow zostaloby odeslane na moj adres

    A dlaczego 75 dolcow, a nie kwit z kasy ?

    J.

  • 57. Data: 2014-08-26 22:46:01
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Tue, 26 Aug 2014 09:01:24 -0500, A.L. napisał(a):
    >On Tue, 26 Aug 2014 11:02:23 +0200, Gotfryd Smolik news

    Chyba ciagle sa, ale faktycznie dobrze przed klientem ukryte.

    Jest tez chyba nadal prawo czekowe sprzed wojny ...

    tykuly/613452,czeki_powoli_odchodza_do_lamusa.html

    > W banku PEKAO bez problemu spieniezylem amerykanski czek

    Podrozny, bankierski, czy zwykly, a "bez problemow" = "dwa miesiace" ?

    U nas akurat w miare byly, ale skonczyla sie komuna, a chwile po niej
    i czeki. Narod taki - nic nie uszanuje, nawet wyplacalnosci czeku :-)

    J.

  • 58. Data: 2014-08-26 22:50:54
    Temat: Re: Wida? ?e Pan nie z Radomia ...
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2014-08-26, A.L <a...@a...com> wrote:

    > Poczta tutaj sluzy do wysylania listow i paczek. Owszem, mozna nadac
    > pzrekaz pieneizny jak sie chce, ale na ogol nikt nei chce.

    Ale wysylac czek poczta juz sie chce?

    > W przypadku rejestracji samochodu tzreba odeslac formularz ORAZ czek.
    > Owszem, moglbym zaplacic gotowka, ale musialbym sie pofatygowac
    > osobiscie do odpowiedniego urzedu

    A czym to sie rozni od pofatygowaniem na poczte wyslac czek?

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 59. Data: 2014-08-26 23:10:46
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 25 Aug 2014 21:40:18 -0500, A.L. napisał(a):
    > W instytucjach stanowych mozna placic tylko czekiem. Wlasnie wyslalem
    > pzredluzenie rejestracji samochodu. Na wezwaniu napisane ze mozan
    > placic tylko czekiem. Pare innych rzeczy tez bez czeku sie nei zrobi.

    Cos krecisz.
    Bo chwile pozniej napisales ze mozna tez zaplacic zielonymi papierkami
    w kasie.
    To co dokladnie napisano na tym wezwaniu ?

    Bo nie chcesz chyba napisac ze konto w banku jest w USA obowiazkowe ?

    (No tak, obowiazkowe nie jest, tylko jak zamienic czek od pracodawcy
    na papierki ?)

    J.

  • 60. Data: 2014-08-27 00:47:14
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "P.B." <p...@w...pl> wrote in message

    > Żeby nie było lepiej niż u was w Ameryka.

    > Na pozostałych stacjach płacimy produktami swojego rękodzieła. Ja na
    > przykład szyję ciżemki - w jeden wieczór robię 12 par co starcza na cały
    > zbiornik do samochodu. Żona za paliwo, jak nie może znaleźć stacji z
    > dystrybutorami na kartę, płaci swoimi koszykami wiklinowymi.

    Ty ją lepiej sprawdź, czy tylko koszykami płaci...