  • 141. Data: 2014-09-01 11:29:24
    Temat: Re: Widać że Pan nie z Radomia ...
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello P.B.,

    Monday, September 1, 2014, 11:26:59 AM, you wrote:

    > Zmuszone przez rząd obniżyły. Te banki :)
    > Pułapki gotówkowej nie brałem w ogóle pod uwagę - chyba nikt nie jest tak
    > rozrzutny, żeby tyle kasy bankowi oddawać!

    Czasem trzeba :(

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 142. Data: 2014-09-02 08:29:34
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    Dnia 2014-09-01 10:44, *J.F.* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby odpisać:

    > Srednio.
    > Spaliny sa czystsze jak benzyna troche tlenu zawiera.
    > Nie jest to utleniacz w rakietowym sensie, ale jak przetlumaczyc
    > oxygenate ?

    Oksygenaty, oksyganty?

    > http://en.wikipedia.org/wiki/Gasoline#Oxygenate_blen
    ding

    Utleniacze to zupełnie inne związki i ich dodatek do benzyny dobrze by
    się raczej nie skończył :)
    [...]

    Pozdrawiam - Mirek
    President Herbert *old* on board :)
    kolczan( a t )outlook(kropek) c om

  • 143. Data: 2014-09-02 12:48:06
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Mon, 1 Sep 2014, P.B. wrote:

    > Pułapki gotówkowej nie brałem w ogóle pod uwagę - chyba nikt nie jest tak
    > rozrzutny, żeby tyle kasy bankowi oddawać!

    W przypadku poczty całość brała się z braku jasności i braku
    ostrzeżenia. Większość tych co skorzystała dowiedziała się
    że "wypłaciła gotówkę" po wszystkim - i dopiero wtedy przeczytała
    regulamin. Sporo ludzi korzysta z debetowych i dla nich nie było
    to tak bolesne, więc... stoi ktoś w kolejce, patrzy, jeden płaci,
    drugi płaci, to on też płaci. I zonk.

    pzdr, Gotfryd

  • 144. Data: 2014-09-02 19:45:01
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Mirek Ptak" <n...@n...pl> wrote in message
> [...]
    ding

    > Utleniacze to zupełnie inne związki i ich dodatek do benzyny dobrze by się

    Jasne, tylko oksygant to jest po naszemu utleniacz. A może dotleniacz :-)