  • 1. Data: 2014-08-22 22:02:57
    Temat: G1WH Novatek
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    W jaki sposób płaciliście za ten rejestrator? (bo PayPal chyba tam nie
    bangla) i po jakim czasie dotarł?

    --
    Piter

  • 2. Data: 2014-08-23 09:33:57
    Temat: Re: G1WH Novatek
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    Dnia 2014-08-22 22:02, *PiteR* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby odpisać:
    > W jaki sposób płaciliście za ten rejestrator? (bo PayPal chyba tam nie
    > bangla) i po jakim czasie dotarł?

    Bangla, ale na dx.com (dealextreme)
    Na aliexpress jeszcze nie kupowałem (tam paypal nie bangla) ale się
    przymierzam :)

    Pozdrawiam - Mirek
    President Herbert *old* on board :)
    kolczan( a t )dronet(kropek) p l

  • 3. Data: 2014-08-23 10:01:58
    Od: Tomasz <t...@p...fm>

    W dniu 22.08.2014 22:02, PiteR pisze:
    > W jaki sposób płaciliście za ten rejestrator? (bo PayPal chyba tam nie
    > bangla) i po jakim czasie dotarł?

    49 usd na ebayu. jeden chinczyk pisał ze tanie się nieda. jak się nieda
    jak się da - pomyślałem i kupiłem na licytacji nową za 36 usd. jakież
    było moje zdziwienie jak zobaczyłem nagrany film co prawda w
    rozdzielczości hd, ale jakości vhs.
    Teraz mam g1w (bezh) w jakieś nowej wersji i obraz jest dobry.
    porównywalny z tym co kręci dobra komórka. inaczej mówiąc w ciągu dnia,
    jadąc po zabudowanym terenie, na stopklatce jestem w stanie odczytać
    numer rejestracyjny auta jadącego z naprzeciwka.
    ToMasz

  • 4. Data: 2014-08-23 10:11:07
    Od: "WOJO" <s...@a...unknown.hehe>

    > Na aliexpress jeszcze nie kupowałem (tam paypal nie bangla) ale się
    > przymierzam :)
    Hmm. To ciekawe, co piszesz, bo tak ze dwa lata wstecz płaciłem przez
    Paypala właśnie na Aliexpress.
    Dawno tam nie zaglądałem - coś się pozmieniało?
    Pozdrawiam.
    WOJO

  • 5. Data: 2014-08-23 10:50:14
    Od: Kapibara <x...@y...zzz>

    Dnia Sat, 23 Aug 2014 10:11:07 +0200, WOJO napisał(a):

    > Hmm. To ciekawe, co piszesz, bo tak ze dwa lata wstecz płaciłem przez
    > Paypala właśnie na Aliexpress.
    > Dawno tam nie zaglądałem - coś się pozmieniało?

    Zmieniło, już dawno. Nie ma PayPala, płatność tylko kartą.

  • 6. Data: 2014-08-23 10:54:24
    Od: Kapibara <x...@y...zzz>

    Dnia Sat, 23 Aug 2014 10:01:58 +0200, Tomasz napisał(a):

> [...]
    > jak się da - pomyślałem i kupiłem na licytacji nową za 36 usd.
    > jakież było moje zdziwienie jak zobaczyłem nagrany film co prawda w
    Czyli się nie da. Bo pewnie kupiłeś podróbkę.

    Może to śmiesznie zabrzmi, ale wystarczy wejść na aliexpress i tam pełno
    jest np podrobionych telefonów _chińskich_ marek. ;)

  • 7. Data: 2014-08-23 10:57:32
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    na ** p.m.s ** Kapibara pisze tak:

    > Zmieniło, już dawno. Nie ma PayPala, płatność tylko kartą.

    No właśnie. Może wyrobić sobie jakiś MasterCard z małym limitem ~ 500zł

    --
    Piter

  • 8. Data: 2014-08-23 11:00:13
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    Dnia 2014-08-23 10:57, *PiteR* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby odpisać:

    > No właśnie. Może wyrobić sobie jakiś MasterCard z małym limitem ~ 500zł

    Jak do tej pory nie słyszałem o przekręcie kartowym na aliexpress, ale
    przezorny zawsze ubezpieczony i dlatego właśnie jeszcze tam nic nie
    kupiłem :)

  • 9. Data: 2014-08-23 14:49:06
    Od: Kapibara <x...@y...zzz>

    Dnia Sat, 23 Aug 2014 10:57:32 +0200, PiteR napisał(a):

    > No właśnie. Może wyrobić sobie jakiś MasterCard z małym limitem ~ 500zł

    Ja osobiście nie mam żadnych fobii przed płaceniem kartą w internecie,
    nawet kartą RORowską, ale wyrobiłem sobie kartę walutową, żeby nie płacić
    za przewalutowanie.

  • 10. Data: 2014-08-23 21:38:15
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Sat, 23 Aug 2014, Kapibara wrote:

    > Może to śmiesznie zabrzmi, ale wystarczy wejść na aliexpress i tam pełno
    > jest np podrobionych telefonów _chińskich_ marek. ;)

    Dla popularnych akumulatorków (R3/R6) to zjawisko pojawiało się już
    10 lat temu. MaxCell "3700" miał realnie >1500mAh i jaką taką żywotność,
    cena dla realnej pojemności była OK, po jakimś czasie pojawiły się
    MaXxCell, MexCell itp :>
    Podrabiane bywa wszystko :]

    pzdr, Gotfryd