  • Data: 2017-10-12 18:40:33
    Temat: Re: Wieloużytkownikowy serwer udp?
    Od: Roman Tyczka <n...@b...no> szukaj wiadomości tego autora

    On Thu, 12 Oct 2017 08:05:28 -0700 (PDT), M.M. wrote:

    > 10mln podziel na 60tys komputerów i już nie jest tak strasznie.

    Tak czy owak jest to niepotrzebne i ...dziwne.
    Istnieje co prawda coś takiego jak websockets, ale to zupełnie inna bajka.

    Dlatego dopytuję o szczegóły implementacyjne, a nie o to co wynika z opisu
    polecenia http, bo coś czuję, że jednak nie jest to tak implementowane.
    Oczywiście mogę się mylić! A lubię zaliczać dysonanse poznawcze tego
    rodzaju :-)

    --
    pozdrawiam
    Roman Tyczka