  • Data: 2018-01-09 10:48:53
    Temat: Re: Windows czy Android czy ...?
    Od: "Rob" <R...@C...com> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "krzysztofsf" <k...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:1326f6ea-a588-4943-8bba-83619b4ab6b2@googlegrou
    ps.com...
    W dniu poniedziałek, 8 stycznia 2018 21:53:12 UTC+1 użytkownik Rob napisał:

    > Mam tego dosyć.

    Tu masz recenzje tanszego sprzetu, ktory wyglada na przyzwoity
    https://www.gsmmaniak.pl/793392/test-honor-7x/#pid=w

    Dzięki, wygląda interesująco. Dodatkowo DS jest dla mnie cenny.
    Mam jednak pytanie - czy istnieje forum, na którym użytkownicy
    tego smartfona wymieniają doświadczenia?
    W przypadku mojej Lumii 535 DS, w momencie jej zakupu,
    na forum prowadzonym przez Microsoft, już były sygnały
    o występującej w niektórych egzemplarzach wadzie dotyku.
    Wystaczyło przeczytać przed zakupem. :-(. Mój błąd.

    Pozdrawiam
    Rob