  • Data: 2018-01-09 14:35:42
    Temat: Re: Windows czy Android czy ...?
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2018-01-09 o 14:15, z pisze:

    > To zależy co się tymi meilami wysyła.
    > U mnie w pracy często nawet kilkunastomegowe załączniki. nie wyobrażam
    > sobie zaprzęgnięcia do tego smartfona.

    Łał, kilkunastomegowe? Szacun :)
    Takie, oczywiście, telefonem wysyłam bez problemu.

    No i to nie o to chodzi, że z maila korzystam tylko na telefonie, albo
    że wolę na telefonie.

    Korzystam wówczas, jak nie mam komputera. Albo nie chce go włączać.

    Po co mam gdzieś na mieście wyjmować laptopa z plecaka i włączać, aby
    sprawdzić maila, czy nawet coś poodpisywać bez zbędnego elaborowania.

    > Prywatnie jak proszę o meila to robią wielkie oczy "A co to?" :-)

    Kto?

    Obserwuję moje dzieci (5, 11 lat) i widzę, że będzie to pokolenie, które
    naturalnie obejdzie się bez maila. Oczywiście mają maile, założone przez
    rodziców, aby coś tam porejestrować typu konto na YT, ale nie używają i
    nie widzą potrzeby używania. Komunikują się w inny sposób.

    Niemniej jednak w wieku moim, powiedzmy 30-45 nie znam osób bez maila.
    Są osoby, które może mają problemy z używaniem maili, jedna chyba nawet
    obecnie nie ma żadnego, bo "pogubiła hasła". nierozłącznie wiąże się to
    jednak z niską inteligencją takiej osoby (bo w wieku 30-45l. nie ma mowy
    o wykluczeniu cyfrowym - potrafię sobie wyobrazić inteligentnego
    60latka, który przeszedł przez życie bez maila, nie potrafię sobie
    wyobrazić 30-latka - niechybnie coś ma nie tak z zaradnością i
    inteligencją).

    --
    Liwiusz