  • Data: 2017-06-01 11:09:33
    Temat: Re: Windows phone - jakiś żart??
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:ogoabq$c5b$...@n...news.atman.pl...
    W dniu 2017-06-01 o 00:19, Przyjazny pisze:

    >Nie opowiadaj bzdur i nie wpuszczaj normalnych użytkowników w kanał
    >Windowsa.
    >Normalny użytkownik dopasuje sobie swój androidowy telefon w ciągu
    >kilku, kilkunastu dni normalnego użytkowania (będzie doinstalowywał
    >potrzebne aplikacje),

    ... miesiacami.

    A potem bedzie narzekal, ze bateria dnia nie wytrzymuje :-)

    > a użytkownik Windows, tak jak ja w czasie roku używania Lumii,
    > zostanie z ręką w nocniku:
    >- brak wielu popularnych aplikacji (np. Snapchat, Instagram)

    Nie ma ? Z tego co widze, to Instagram jest.

    >- wadliwie działająca i wieszająca się apka facebooka
    >- wadliwie działająca i wieszająca się apka spotify

    Hm, czy jesli nie uzywam FB i innych w/w, to powinienem pojsc do
    psychiatry .. bo nie jestem normalny ? ;-)

    >- mam skonfigurowanych kilka maili, w Windowsie nie mogę kliknąć
    >"przekaż" i wysłać przekazanego maila z innego maila, niż ten, na
    >który przyszedł

    Hm, a w Gmail mozna ? Wychodzi mi, ze nie.

    >- "zapisz plik" z maila - zapisuję w określonym katalogu - tyle że
    >nic się nie zapisuje - próbowane wiele razy

    Nie poprawili od tamtego czasu ?

    >- w połowie przypadków system nie umiał sobie otworzyć pliku PDF z
    >maila, twierdząc, abym poszukał sobie aplikacji do jego otwarcia w
    >sklepie (w drugiej połowie przypadków PDFy otwierał). Pewnie miałem
    >"złego" Acrobat Readera...

    Albo cos zle skonfigurowane w systemie, trzeba by sprawdzic
    szczegolowo.

    Ale znasz system bez wad ?
    Androida tez dlugo bym wyliczal.

    >Dobrze, że windows umarł. Wg ostatnich statystyk nowych sprzedaży,
    >nie ma nawet pół procenta rynku. Dlatego omijać szerokim łukiem.

    A jednak ... wielcy jakos tego nie zauwazyli, bo "apki mobilne" maja
    na trzy systemy.

    A moze i zauwazyli, bo faktycznie - snapchat nie ma, mBank nie ma,
    ba -nawet demobil uslugi bankowe nie ma.

    Cos MS sp* ... a moze po prostu telefony nokia przestaly sie oplacac i
    nawet zmiana wlasciciela nie pomogla :-)

    J.