  • Data: 2017-06-01 11:53:56
    Temat: Re: Windows phone - jakiś żart??
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2017-06-01 o 11:09, J.F. pisze:

    > ... miesiacami.

    Nieprawda. Używałem Lumii przez rok i przez ten czas doszedłem do
    potrzebnej liczby aplikacji.

    Po przesiadce zainstalowałem szybko wszystkow androidzie. Potem zaczęły
    dochodzić kolejne aplikacje, których w windowsie nie było.

    A to, że telefon się rozwija cały czas, to przecież nie wada.

    > A potem bedzie narzekal, ze bateria dnia nie wytrzymuje :-)

    Bo nie wytrzymuje, jak się używa. System nie na tu znaczenia.

    > Nie ma ? Z tego co widze, to Instagram jest.

    Jakaś podróba, nie bardzo działająca.

    > Hm, czy jesli nie uzywam FB i innych w/w, to powinienem pojsc do
    > psychiatry .. bo nie jestem normalny ? ;-)

    Być może jesteś aspołeczny, albo masz schorzenia socjopatyczne. Na pewno
    nie jesteś reprezentatywną próbą.

    Poza tym co to za argument - "nie używam, więc nawet jak nie działa, to
    system jest dobry"?

    > Hm, a w Gmail mozna ? Wychodzi mi, ze nie.

    Nie używam gmaila. A w androidzie przekazywanie maili działa poprawnie.

    > Nie poprawili od tamtego czasu ?

    Nie. Do czasu aż nie wyrzuciłem tego shitowego windowsa do śmietnika.

    > Albo cos zle skonfigurowane w systemie, trzeba by sprawdzic szczegolowo.

    Łatwiej było się przesiąść na androida.

    > Ale znasz system bez wad ?
    > Androida tez dlugo bym wyliczal.

    No to wylicz. Istotne wady, o takim kalibrze jak właśnie niedziałające
    popularne aplikacje, niedziałające zapisywanie plików, niedziałające
    otwieranie plików itp.

    > A jednak ... wielcy jakos tego nie zauwazyli, bo "apki mobilne" maja na
    > trzy systemy.

    Nie wiem, czy wiesz, ale dużo z apek na windowsa wcale nie jest na
    windowsa, tylko są konwertowane z iOS. I pewnie dlatego tak chujowo
    działają.

    --
    Liwiusz