    Newsgroups: pl.sci.inzynieria
    Date: Mon, 12 Sep 2016 18:18:17 -0700 (PDT)
    Subject: Re: Wybór zawodu - pytanie
    From: Konrad Anikiel <a...@g...com>

    W dniu wtorek, 13 września 2016 00:11:14 UTC+9 użytkownik Jacek napisał:
    > Może Wy mi tu poradzicie z wyborem kierunku studiów dla chłopaka.
    > Pytam pod kątem przyszłej pracy.
    > Wybiera między medycyną a automatyką i robotyką. (dość osobliwy to
    > wybór, ale tak mu wypadło). Czy po AiR w pracy będzie taka orka, jak po
    > medycynie?
    > Jacek

    Ja jestem po AIRze, moja żona po Akademii Medycznej, powiem tyle: gdyby to połączyć,
    to byłby product development manager cholernie drogich maszynek, super fucha.

    No ale nie da się połączyć, a już napewno nie w prosty sposób. Trzeba coś wybrać.
    Medycyna to jest dziedzina gdzie są strasznie durne regulacje, stowarzyszenia,
    korporacje zawodowe, kolesiostwo, kliki, koterie. Niektórzy lubią, ale większość
    ścisłych umysłów dostaje odruchów wymiotnych. Z kolei AiR to jest coś takiego jak
    "Budownictwo i Poezja", albo "Stolarstwo i Kosmonautyka". Ten kierunek jest
    kompletnym nieporozumieniem, nie ma takiego zawodu. To są studia które uczą różnych
    ciekawostek, ale to wszystko złożone do kupy nie tworzy inżyniera który potrafi coś
    konkretnego robić. Wiem co mówię, bo jestem po AiR, no i konstruuję wymienniki ciepła
    :-)