  • Data: 2018-11-08 12:00:28
    Temat: Re: Wyczynowe ferryty
    Od: Piotr Wyderski <p...@n...mil> szukaj wiadomości tego autora

    RoMan Mandziejewicz wrote:

    > W Polsce przedstawicielem jest Contrans. Ale nie ma cudów - mogą dać
    > próbki jeśli jest perspektywa. I nawet wtedy muszą je po prostu mieć.

    I u nich to jest problem ogólny. Już kilkukrotnie próbowałem u nich
    coś kupić z zaznaczeniem, że chodzi o niewielkie ilości, więc cena
    nie musi być fajna, ale i tak proponowali ilości wspomniane przez
    Ciebie w innym mailu. Feryster ma dobre ceny, ale wybór materiałów
    mały i typowy, co nie dziwi, biorąc pod uwagę profil działania.

    > A Ferroxcube przestał produkować na magazyn - robi tylko pod
    > zamówienia i ma wszystkich w odwłoku.

    3C92 "można" kupić w DigiKeyu. W maju 2019, ale przynajmniej planują mieć...

    Ja nie chcę proszkowego toroida, całą koncepcję mechaniczną
    mi to rozwala... :-/

    Pozdrawiam, Piotr