  • Data: 2014-11-02 21:18:30
    Temat: Re: Wydajnośc sprężarki klimy w zalezności od obrotów
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sun, 02 Nov 2014 20:04:36 +0100, Irokez napisał(a):

    > Jest, bo jak gość przy wymianie sprężarki zapomniał podłączyć kabelek do
    > tej regulacji to po przekroczeniu pewnych obrotów elektronika odłączała
    > sprężarkę.

    Jakaś wielka filozofia to to nie jest, w każdym układzie klimy jest
    presostat (włącznik sterowany ciśnieniem), który w wersjach klasycznych
    steruje sprzęgłem elektromagnetycznych, a w wersjach z regulowaną
    wydajnością klimatyzatora steruje zaworem przy kompresorze.

    Więc to nie tyle zabezpieczenie, co po prostu zasadnicza część układu.