-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!go
blin1!goblin.stu.neva.ru!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt
-spo-a-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
From: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>
Subject: Re: Wydajnośc sprężarki klimy w zalezności od obrotów
Newsgroups: pl.misc.samochody
User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.84pl
MIME-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
Content-Transfer-Encoding: 8bit
References: <m322mn$sqs$1@node2.news.atman.pl>
<54552f24$0$12644$65785112@news.neostrada.pl>
<m3567v$efq$1@usenet.news.interia.pl> <m35ket$ao9$1@node1.news.atman.pl>
<54568044$0$11144$65785112@news.neostrada.pl>
Date: Sun, 2 Nov 2014 21:18:30 +0100
Message-ID: <48fapl6cyvsj$.1hlhh6t3yl94e$.dlg@40tude.net>
Lines: 23
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 89-77-179-152.dynamic.chello.pl
X-Trace: 1414959511 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 18084 89.77.179.152:60268
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2548482
[ ukryj nagłówki ]Dnia Sun, 02 Nov 2014 20:04:36 +0100, Irokez napisał(a):
> W dniu 2014-11-02 o 17:00, Sebastian Biały pisze:
>> On 2014-11-02 12:57, Adam wrote:
>>> W większości aut osobowych są prawie takie same (konstrukcyjnie)
>>> kompresory, napędzane krzywką z zaworami sprężynowymi - więc muszą mieć
>>> odpowiednie obroty, aby otwierać sprężyny.
>>
>> Na pewno sprężarka działa na jałowych, co oznacza dośc "powolne"
>> krecenie wałem. Mnie interesuje czy istnieje jakaś wartość graniczna
>> prędkości przy której sprężarka osiąga max wydajności/sprawności czy
>> czego tam jeszcze.
>
> Jest, bo jak gość przy wymianie sprężarki zapomniał podłączyć kabelek do
> tej regulacji to po przekroczeniu pewnych obrotów elektronika odłączała
> sprężarkę.
Jakaś wielka filozofia to to nie jest, w każdym układzie klimy jest
presostat (włącznik sterowany ciśnieniem), który w wersjach klasycznych
steruje sprzęgłem elektromagnetycznych, a w wersjach z regulowaną
wydajnością klimatyzatora steruje zaworem przy kompresorze.
Więc to nie tyle zabezpieczenie, co po prostu zasadnicza część układu.
Następne wpisy z tego wątku
- 03.11.14 00:14 k...@o...pl
- 03.11.14 19:50 Sebastian Biały
- 03.11.14 19:59 k...@g...com
- 03.11.14 20:24 Sebastian Biały
Najnowsze wątki z tej grupy
- ZŁOMNIK o pracy w TVN TURBO, nowych przepisach i współczesnej motoryzacji. Turbo Taryfa!
- Samo rozładowywanie baterii trakcyjnej w elektryku.
- Będziemy się znowu zrzucać na elektryki...
- Dwukabinowy Citroen - dziwadło pod zabudowę spec
- Czy dopłaty do używanych elektryków z Niemiec będą również do czterokołowców lekkich?
- IZERA CD.
- Chess
- Vitruvian Man - parts 7-11a
- Opel? Ale jaki Opel?? A może nie Opel?
- IZERA - A może jedna Tusk nie ZDOŁA tego ZAORAĆ
- Koniecznie potrzebuję kampera...
- naprawa zamka
- Jaką kamerkę samochodową polecacie?
- Jaką kamerkę samochodową polecacie?
- Lunar Rover był elektrykiem. Ważył 35 kg Zasięg 80 km Na Księżycu w 1971 r.
Najnowsze wątki
- 2024-05-18 Warszawa => Mid PHP Developer (Laravel) <=
- 2024-05-18 Warszawa => Software .Net Developer <=
- 2024-05-18 Warszawa => Mid/Senior QA Engineer <=
- 2024-05-18 Ulm => Solution Architect (sichere Kommunikation und IoT-Loesungen <=
- 2024-05-18 Katowice => Head of Virtualization Platform Management and Operating S
- 2024-05-18 Warszawa => SAP WM Consultant / Execution <=
- 2024-05-18 Wrocław => Consultant/Implementer Comarch ERP XL <=
- 2024-05-18 Gdańsk => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-05-18 Warszawa => Account Manager (Recruitment Services) <=
- 2024-05-18 Łódź => Salesperson - CRM Systems <=
- 2024-05-18 Łódź => Handlowiec - Systemy CRM <=
- 2024-05-17 ZŁOMNIK o pracy w TVN TURBO, nowych przepisach i współczesnej motoryzacji. Turbo Taryfa!
- 2024-05-17 Białystok => DevOps Engineer Conexa First (Contractor) <=
- 2024-05-17 Warszawa => Starszy inżynier oprogramowania (Rust) <=
- 2024-05-17 Zabrze => Junior HelpDesk <=