  • Data: 2019-02-28 13:21:28
    Temat: Re: Wydajny komputer (W10) pod grafikę 2D
    Od: robot <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2019-02-26 o 19:35, Marek S pisze:

    > Być może jakaś dawna wersja. Nawet zwykłe przesuwanie obrazu (z płynną animacją)
    wykorzystuje wszystkie rdzenie.

    A to może tak. Ja wyłączam tą płynna animację. Nie mogę się przyzwyczaić do tego.
    Przy zwykłym przesuwaniu, bez open gl wykorzystuje tylko jeden, powtarzam: JEDEN,
    rdzeń.

    > Zaglądałem nie raz co się tam dzieje. Jest jeszcze dziwniej niż piszesz.
    >
    > 1. Generalnie przy konwersjach RAW/Photoshop zawsze wszystkie rdzenie są
    wykorzystywane.

    > 2. Przy smart sharpen ... połowa (4) i to nie w pełni. Proces wyostrzania zajmuje
    trochę czasu a mimo to większość czasu to nic nie robienie.

    > 3. Surface blur - 100% wszystkich rdzeni.
    >
    > 4. Sam Photoshop w sensie używania jakichkolwiek narzędzi, korzysta ze wszystkich
    rdzeni. Właśnie przetestowałem.

    U mnie jakoś nie.
    Tak to wygląda podczas transformacji na przykład: https://ibb.co/FgRvCdv

    Fotoszop najnowsza wersja.

    > Na marginesie: operacje IO w ogóle się u mnie nie dokonują przy pracy z obrazem
    więc nie mają wpływu na wydajność. Oczywiście poza oczywistymi: typu wczytywanie
    zdjęć do konwersji itp.

    Nadal uważam, że w samym fotoszopie ogóle odczucie przyrostu wydajności i płynnośći
    może być małe po wymianie kompa.
    Tu po prostu nie ma co już przyspieszać. Fotoszop nie jest wymagającym programem.
    Co oczywiscie nie znaczy, że na twoim miejscu nie wymieniałbym sprzętu.