eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyWydrukowac i schowac w aucie bo podobno wyrok prawomocny :-) › Re: Wydrukowac i schowac w aucie bo podobno wyrok prawomocny :-)
    From: Shrek <...@w...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Wydrukowac i schowac w aucie bo podobno wyrok prawomocny :-)
    Date: Wed, 13 Sep 2017 19:55:00 +0200

    W dniu 13.09.2017 o 08:42, J.F. pisze:

    > 18 tys takich bylo. Tzn 18 tys zlapano, a ile bylo ?
    >
    > I oni beda teraz mieli dwa razy wiecej.

    Sorry - twoje myślenie przypomina "postawmy ograniczenie do 30 to będą
    jeździli 60, bo jak będzie 50 to będą jeździć 90". Albo "ponieważ
    rowerzyści nie używają wymaganego przepisami oświetlenia, to nakażmy im
    jeździć w kamizelkach - będa jeździli bez wymaganego przepisami
    oświetlenia i kamizelek";)

    > Albo im tak najlatwiej, bo taki rejestr maja - skazanych czy spraw
    > wytoczonych.

    Ale ten raport nie jest dla nich. Jakoś przyczyny wypadków potrafią
    słowami opisać, nie paragrafami. A tu co - zapomnieli? Nie to jest po
    prostu manipulacja - na początku "pijany kierowca", a żeby się
    zorientować, że połowa tych "pijanych kierowców" jest z dupy wzięta,
    trzeba wertować dwie inne ustawy. Na pewno przypadek;)

    > Ale pijany pasazer na motocyklu to juz wydaje mi sie pewnym problemem.

    No wydaje się. I to jest kurwa powód, żeby manipulować "wypadek z
    udziałem nietrzeźwiego uczestnika ruchu" jak w taksówce będzie pijany
    pax, albo ktoś prawidłowo przechodzącego na zielonym imprezowicza zdejmie?

    > Pijani mlodziency w aucie trzezwego mlodego kierowcy tez

    ???? A to czemu?

    > No ale jak kontroli nie bedzie, to sie przestaniesz bac :-)

    I bardzo dobrze bo nic złego nie robię. Mam się nie bać normalnego
    życia, w normalnym państwie. Na tym to polega.

    > Ale kiedys sie umowisz na grila czy w knajpie i pojedziesz po dwoch
    > piwach. Co tez jeszcze nie jest jakies szczegolnie niebezpieczne.
    > Wiec czasem pojedziesz po trzech :-)

    Równie dobrze moge po trzech pojechać teraz.

    > Mnie chodzi tylko o to, ze wsrod kierowcow samochodow wiekszosz
    > zlapanych miala jednak ponad pol promila, a nie "za Odra byliby
    > trzezwi".

    Powtórzę - połowa "pijanych kierowców" za Odrą byłay trzeźwa. Do
    niedawna było to 2/3, ale rowerzyści stali się passe. To pokazuje, że w
    całej tej sprawie chodzi o dmuchanie statystyk a nie bezpieczeństwo.
    Dlatego jestem przeciwny łapaniu bogu ducha winnych rowerzystów czy
    jednobrowarowych kierowców.

    Shrek

    Shrek