eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyWydrukowac i schowac w aucie bo podobno wyrok prawomocny :-) › Re: Wydrukowac i schowac w aucie bo podobno wyrok prawomocny :-)
    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    <59b84cc0$0$15200$65785112@news.neostrada.pl>
    <opascs$m89$1@node1.news.atman.pl>
    <59b94a37$0$656$65785112@news.neostrada.pl>
    <opbmtn$gem$1@node1.news.atman.pl>
    Subject: Re: Wydrukowac i schowac w aucie bo podobno wyrok prawomocny :-)
    Date: Wed, 13 Sep 2017 20:00:37 +0200

    dyskusyjnych:opbmtn$gem$...@n...news.atman.pl...
    W dniu 2017-09-13 o 17:09, J.F. pisze:
    >Figa prawda. Zależy jak będzie się zachowywał.

    >Czyli lepiej niewyszkolonego wojska na policyjne patrole nie ciągnąć.

    Nie, lepiej we dwoch liczniejszej grupy agresywnych chuliganow nie
    zaczepiac.
    Od tego jest radio, zeby mogla pomoc nadjechac.

    A jak nadjedzie ... to i OT moga byc :-)

    A tak poza tym ... nie przesadzasz z poziomem wyszkolenia "zwyklego
    kraweznika" ?
    Bo starsi to juz maja wazniejsze zadania niz sie pchac na patrole :-)

    >Zbiją nie tego co potrzeba, sprawa trafi do sądu i winny będzie poza
    >tym co pobił ten co dopuścił nieprzeszkolonego do patrolu.

    Macierewicz ? :-)

    >Widzę do wyższej szkoły policyjnej pod patronatem takiego jednego
    >co na kolei rabował gotówkę, ale ja wiem gdzie szukać a ty patrzysz
    >tam gdzie szukają na krawężników. :-)

    No to patrzymy tu
    https://www.wspol.edu.pl/g/absolwent

    tam jest taki dyskretny link
    https://www.wspol.edu.pl/g/dobor-do-policji

    ktory nas przykladowo kieruje tu
    http://warminsko-mazurska.policja.gov.pl/ol/praca-w-
    policji/rekrutacja-do-sluzby-w/dobor-do-policji/491,
    Dobor-do-Policji.html

    i kolko sie zamyka.

    Wiec gdzie sie zglosic, jesli chcę zostac oficerem ?

    Tamze masz ustawe, a w niej ciekawe zapisy:

    Na pierwszy stopień policyjny w korpusie oficerów młodszych Policji
    może być
    mianowany policjant, który spełnia warunki określone w art. 25 ust. 1,
    ukończył studia
    w Wyższej Szkole Policji lub szkolenie zawodowe dla absolwentów szkół
    wyższych,
    został mianowany lub powołany na stanowisko, dla którego został
    określony
    stopień w korpusie oficerów Policji, i złożył egzamin oficerski.

    Na pierwszy stopień policyjny w korpusie aspirantów Policji może być
    mianowany
    podoficer Policji, który spełnia [...]

    Na pierwszy stopień policyjny w korpusie podoficerów Policji może być
    mianowany
    policjant, który spełnia warunki określone w art. 25 ust. 1 lub 2,
    ukończył
    szkolenie zawodowe [...]

    wychodzi na to, ze najpierw trzeba byc policjantem :-)

    Art. 52.
    1. Mianowanie na kolejny wyższy stopień następuje stosownie do
    zajmowanego
    stanowiska służbowego oraz w zależności od opinii służbowej. Nadanie
    tego
    stopnia nie może jednak nastąpić wcześniej niż po przesłużeniu w
    dotychczasowym
    stopniu:
    - posterunkowego - 1 roku,
    - starszego posterunkowego - 1 roku,
    - sierżanta - 2 lat,
    itd.

    Jak tak sobie sumuje, to faktycznie kraweznik nigdy komendatem nie
    zostanie.

    Czyli trzeba zostac oficerem, ale w tym celu trzeba byc najpierw
    policjantem :-)

    A potem jakos zgrabnie przeskoczyc do korpusu oficerow.

    >Porozmawiaj z jakimś policjantem.

    Jak jednak nagra, to zegnaj ciepla posadko, witaj prokuratorze.
    Moze lepiej sie nie narazac.

    Temu np bycie komendantem nie pomoglo
    http://m.se.pl/wiadomosci/polska/warszawa/pijacki-ra
    jd-komendanta-karczewa_314973.html
    http://www.fakt.pl/wydarzenia/polska/komendant-wylec
    ial-z-pracy-czy-komendant-zlamal-prawo/sfh9f0l

    >To nie jest norma dzienna a miesięczna. I przełożonego nie bardzo
    >interesuje kogo i gdzie musiał zawieźć. Stąd taka przesadzona reakcja
    >policjantów na odmowę dmuchnięcia. Muszą pokazać reszcie że to
    >oni tu rządzą bo wszyscy zaczną odmawiać dmuchania.

    No coz, czy tak bardo pokazali ... jednemu owszem.
    Przy czym, poza tymi kajdankami, to raczej zgodne z procedura.

    >Przełożeni z wojewódzkiej.

    A inni komendanci jak sobie radzili ?

    >Upomnienie to dostałem ze dwadzieścia lat temu. Teraz piszą mandaty.

    Ale PJ nie zabieraja, wiec jak to z ta norma ?

    >A że to wtórni analfabeci to nie potrafią nawet poprawnie druczka
    >wypełnić.

    I mowisz, ze taki wtorny analfabeta jest swietnie sobie radzi z
    opanowaniem tlumu?
    No - drogowka tak nie musi, za to musi przejsc stosowne szkolenie i
    troche przepisow wykuc.

    >Pisanie to skomplikowana czynność.

    Ale teraz bez matury nie przyjmuja ...

    >Mają dwa rodzaje mierników i mogą zabrać na krew. Rozum by im się
    >przydał ale tego nie sprzedają.

    Delikwent odmawia dmuchniecia w mierniki ... no owszem, mozna w
    kajdanki, miernik pod nos, a potem wypuscic lub nie :-)

    >Ustawa to przewidziała. Obywatel ma prawo i po dyskusji.

    >I za to postuluje karanie policjantów.

    Za nieuzasadnione uzycie kajdanek, bo za reszte ... trzeba by wyrok
    przeczytac.
    Tak czy inaczej - albo obywatele beda woleli nie ryzykowac i beda
    dmuchac,
    albo wladza policzy, ze cos za czesto placi odszkodowania ... i zmieni
    przepisy tak, zeby nie musiec placic :-)

    J.