eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyWydrukowac i schowac w aucie bo podobno wyrok prawomocny :-) › Re: Wydrukowac i schowac w aucie bo podobno wyrok prawomocny :-)
    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    <op8qu0$lr3$1@mx1.internetia.pl> <op96h2$sh5$1@node1.news.atman.pl>
    <59b82148$0$5152$65785112@news.neostrada.pl>
    <op982a$sh3$4@node1.news.atman.pl>
    <59b83653$0$5148$65785112@news.neostrada.pl>
    <op9dgp$8se$1@node1.news.atman.pl>
    <59b842ea$0$5144$65785112@news.neostrada.pl>
    <opacos$ocn$2@node2.news.atman.pl>
    <1...@4...net>
    <opbrdk$iri$2@node1.news.atman.pl>
    Subject: Re: Wydrukowac i schowac w aucie bo podobno wyrok prawomocny :-)
    Date: Wed, 13 Sep 2017 21:36:26 +0200

    dyskusyjnych:opbrdk$iri$...@n...news.atman.pl...
    W dniu 13.09.2017 o 08:42, J.F. pisze:

    >Sorry - twoje myślenie przypomina "postawmy ograniczenie do 30 to
    >będą jeździli 60, bo jak będzie 50 to będą jeździć 90". Albo
    >"ponieważ

    Ja nie mowie, zeby postawic 30, ja mowie, ze jak postawimy 60, to beda
    jezdzic 90 :-)
    To akurat swieta prawda, sam tyle jezdze :-)

    >Ale ten raport nie jest dla nich. Jakoś przyczyny wypadków potrafią
    >słowami opisać, nie paragrafami. A tu co - zapomnieli? Nie to jest po

    Opisac to moze i ladnie opisali, ale jak sie chce wyciagnac glebsze
    informacje, to nie ma.

    >prostu manipulacja - na początku "pijany kierowca", a żeby się
    >zorientować, że połowa tych "pijanych kierowców" jest z dupy wzięta,
    >trzeba wertować dwie inne ustawy. Na pewno przypadek;)

    Tak czy inaczej - liczy konkretne podali.

    >No wydaje się. I to jest kurwa powód, żeby manipulować "wypadek z
    >udziałem nietrzeźwiego uczestnika ruchu" jak w taksówce będzie pijany

    Manipulaja wszedzie podajac tych uczestnikow, ale robic osobna
    kategorie na pasazerow co spadli z motocykla ?

    >pax, albo ktoś prawidłowo przechodzącego na zielonym imprezowicza
    >zdejmie?

    No, jakby byl trzezwy, to moze by zauwazyl pojazd jadacy na czerwonym
    :-P

    >???? A to czemu?

    A bo to wiadomo co im glupiego do lba strzeli i do czego beda
    namawiac.

    >I bardzo dobrze bo nic złego nie robię. Mam się nie bać normalnego
    >życia, w normalnym państwie. Na tym to polega.

    >Równie dobrze moge po trzech pojechać teraz.

    Ale teraz sie boisz :-)
    A jak nie bedzie kontroli, to sie nie bedziesz bal i pojedziesz :-)

    >Powtórzę - połowa "pijanych kierowców" za Odrą byłay trzeźwa.

    ale tym razem to ty manipulujesz, bo mieszasz rowery do samochodow :-)

    > Do niedawna było to 2/3, ale rowerzyści stali się passe. To
    > pokazuje, że w całej tej sprawie chodzi o dmuchanie statystyk a nie
    > bezpieczeństwo. Dlatego jestem przeciwny łapaniu bogu ducha winnych
    > rowerzystów czy jednobrowarowych kierowców.

    Jak widac takich jednobrowarowych jest malo, znacznie wiecej jest co
    najmniej dwubrowarowych.

    J.