eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyWydrukowac i schowac w aucie bo podobno wyrok prawomocny :-) › Re: Wydrukowac i schowac w aucie bo podobno wyrok prawomocny :-)
    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    <59b84cc0$0$15200$65785112@news.neostrada.pl>
    <opascs$m89$1@node1.news.atman.pl>
    <59b94a37$0$656$65785112@news.neostrada.pl>
    <opbmtn$gem$1@node1.news.atman.pl>
    <59b97247$0$5161$65785112@news.neostrada.pl>
    <opccbh$nr3$1@node2.news.atman.pl>
    Subject: Re: Wydrukowac i schowac w aucie bo podobno wyrok prawomocny :-)
    Date: Thu, 14 Sep 2017 13:59:18 +0200

    dyskusyjnych:opccbh$nr3$...@n...news.atman.pl...
    W dniu 2017-09-13 o 20:00, J.F. pisze:

    >Policjanci twierdzą ze nie.
    >Znajdź jakiegoś i popytaj na cholerę wysyłają na szkolenia tych z

    Ale jesli tacy "wtorni analfabeci ", to czegos sie naucza ?

    >Maciarewicz wpisał nieprzeszkolonego żołnierza na patrol policyjny?
    >Czy jakiś oficer z lokalnego posterunku?

    Oficer z posterunku, ale na podstawie miedzyministerialnego
    porozumienia :-)

    > No to patrzymy tu
    > https://www.wspol.edu.pl/g/absolwent
    >
    > tam jest taki dyskretny link
    > https://www.wspol.edu.pl/g/dobor-do-policji
    >
    > ktory nas przykladowo kieruje tu
    > http://warminsko-mazurska.policja.gov.pl/ol/praca-w-
    policji/rekrutacja-do-sluzby-w/dobor-do-policji/491,
    Dobor-do-Policji.html
> [...]
    > być mianowany
    > policjant, który spełnia warunki określone w art. 25 ust. 1 lub 2,
    > ukończył
    > szkolenie zawodowe [...]
    >
    > wychodzi na to, ze najpierw trzeba byc policjantem :-)
    >
    > Art. 52.
    > 1. Mianowanie na kolejny wyższy stopień następuje stosownie do
    > zajmowanego
    > stanowiska służbowego oraz w zależności od opinii służbowej. Nadanie
    > tego
    > stopnia nie może jednak nastąpić wcześniej niż po przesłużeniu w

    Poszli w ślady armii czerwonej i kaprali polikwidowali?

    Kaprali, porucznikow, kapitanow, majorow, generalow.

    >Przepraszam zmieniło się, po cywilnych studiach do korpusu prawie
    >oficerów czyli aspirantów. Kiedyś się na nich mówiło chorąży.

    A ni ch* - cytat masz powyzej - do korpusu aspirantow mozna mianowac
    podoficera policji.
    Do korpusu oficerow mianowac mozna zwyklego policjanta.

    Ktos (Robert?) zwracal uwage, ze teraz kazdy policjant przechodzi
    przez etap prewencji, i wyglada mi na to, ze mial racje

    >Ale zawsze możesz iść do "za szczytnej" szkoły.
    >Link już miałeś:
    >https://www.wspol.edu.pl/g/kandydat/zasady-rekrutac
    ji-na-rok-2017-2018

    A mozesz, ale jakos nie widze, abys potem mial gwarancje zatrudnienia
    w Policji.
    Za to widze "Biuro karier", gdzie sami policjanci/tki pracuja, ale
    pomagaja szukac pracy, a nie sluzby :-)

    Widzisz gdzies jakas rekrutacje na oficera ? Zreszta ustawa wyraznie
    mowi - mianuje sie policjanta.

    Wychodzi mi na to, ze po studiach trzeba zlozyc podanie do policji,
    studia punktow dodadzą,
    ale test sprawnosciowy trzeba zdac, stosowny kurs przejsc, policjantem
    zostac, w prewencji krawezniki szlifowac, a moze kiedys przelozeni
    docenia i na oficera mianuja ...
    Oczywiscie wujek moze pomoc i nie trzeba bedzie dlugo czekac, ani na
    patrolach sie pętac :-)

    Ale moze maja jakas szybsza sciezke dla zasluzonych absolwentow i
    posterunkowy od razu bedzie w wydziale kryminalnym zatrudniony ..

    J.