  • Data: 2014-10-16 10:10:57
    Temat: Re: Wykroczenie - narażenie osoby bliskiej
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Thu, 16 Oct 2014, Dominik & Co wrote:

    > Ten link?
    > http://prawo.money.pl/orzecznictwo/sad-najwyzszy/uch
    wala;sn;izba;karna,ik,i,kzp,26,04,6099,orzeczenie.ht
    ml

    O, i już mamy autora "podsunięcia" :D
    (nie wyroku a orzeczenia w odpowiedzi na pytanie prawne, żeby kto
    nie krzyczał że nie zauważyłem :>)

    Thx raz jeszcze, a fakt że sąd apelacyjny zdecydował się na "pytanie
    prawne" wskazuje na poziom komplikacji - SN wykazuje nie na podstawie
    przepisów, lecz na podstawie wątpliwości co do przepisów, w tym
    uprzednich zmian przepisów, bo tylko wtedy stosuje się wykładnie
    inne niż językowa, "literalna".
    Mam na uwadze clou programu, czyli zakres "odpowiednio", nie dotyczy
    to oczywiście elementów które SN odrębnie odrzucił w rozumowaniu
    (kwestia notatki i braku formalnego przesłuchania, fakt że
    ja bym nie wiedział jak to ugryźć z braku znajomości przepisu
    wykonawczego, nie dowodzi "trudności" przypadku :), ale już
    "odpowiednio" jest trudne)

    pzdr, Gotfryd