  • Data: 2018-10-05 08:55:24
    Temat: Re: Wykrywacz metalu
    Od: Janusz <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2018-10-04 o 13:44, J.F. pisze:
    > Użytkownik "Janusz"  napisał w wiadomości grup

    > Na pewno nie ?
    > W wersji tranzystorowej dzialalo, ale moze bramki mniej czule ...
    To że generator działa to nie znaczy że tym coś wykryje,
    zrobiłem podobny 20 lat temu i nie znalazłem kluczy których szukałem,
    bo ten typ jest bardzo wrażliwy na rodzaj gleby i ilość wody w niej, na
    dodatek
    zmiana wysokości cewki nad ziemią już zmienia ton, więc wiem co mówię.
    Ten typ może się sprawdzi na suchym piasku.

    --
    Pozdr
    Janusz