  • Data: 2018-10-08 15:36:28
    Temat: Re: Wykrywacz metalu
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Pan Piotr Gałka napisał:

    > Ten przystanek za ulicą kojarzy mi się z najgęstszą mgłą jaką
    > kiedykolwiek zdarzyło mi się spotkać (40 parę lat temu). Czekałem na tym
    > przystanku i słyszałem tramwaj hamujący przed ulicą, ale w ogóle nie
    > widziałem jego świateł. Dopiero pod koniec hamowania zobaczyłem - czyli
    > jakieś 10m przed ulicą + ulica i kilka metrów do początku przystanku -
    > czyli reflektor świecący (tramwaj miał chyba jedno światło) w moją
    > stronę zobaczyłem dopiero jakieś 20m ode mnie. Najlepsze, że jak tramwaj
    > odjechał jakieś 2 km od brzegu morza to wyjechał z mgły w zupełnie
> [...]

    Na najgęstszą mgłę natrafiłem jadąc samochodem z Andrychowa do Krakowa.
    Zabłądziłem na krakowskiej obwodnicy o prasło mnie na autostradę do
    Katowic. Zorientowałem się dopiero gdy zobaczyłem przed sobą bramki do
    poboru opłat. Cały czas jechałem z prędkością piechura. Takich jak ja
    było więcej, otworzyli dla nas jakiś specjalny przejazd, żebyśmy mogli
    zawrócić. To było w tym samym dniu, kiedy spadł helikopter z Leszkiem
    Millerem. Nawet o tej samej godzinie (we mgle słuchałem o tym w radiu).

    --
    Jarek