  • Data: 2016-05-28 13:31:58
    Temat: Re: Wykrywanie urządzeń w RWD. Ile cali ma cal?
    Od: Marek <p...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 23.05.2016 o 23:41, Borys Pogoreło pisze:

    > No ok, to załóżmy, że masz "294 dpi" - co z tym zrobisz?

    Przepraszam za zwłokę. Byłem bardzo zajęty pracą.

    Zrobiłbym tak (opisowo):

    if media resolution<100dpi
    font-size: 12px

    else if media resolution<200dpi
    font-size: 24px

    else
    font-size: 36px

    To poglądowo, nie zastanawiałem się nad konkretnymi przedziałami
    precyzyjnie. Generalnie chodzi o to, że wielkość czcionki na różnych
    urządzeniach będzie podobna zgodnie ze skokiem rozdzielczości. Algorytm
    banalny, nie dbamy czy to pion czy poziom. Podobnie można postąpić z
    szerokością bloków na stronie.

    --
    Pozdrawiam,
    Marek