  • Data: 2018-08-13 10:51:13
    Temat: Re: Wyłączanie systemowych
    Od: Trybun <c...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2018-08-12 o 21:19, r...@k...pl pisze:

    > No to po co zawracasz gitarę? Producent przewidział, że ma aplikacja być
    > włączona, więc nie kombnuj :P.

    > Jeżeli chcieliby mieć stosy reklamacji, to tak robiliby by.

    > Ściągnij sobie jakąś apkę i wstrzymaj aplikację (np. LinkSD).
    > Czy to tez kombinowanie?

    No i kolejny dyskutant chce się spierać o jakieś głupoty.

    Konkrety poproszę - jaką aplikację? Bo LinkSD to taki kombajn który do
    większości swoich opcji potrzebuje roota, a służy przede wszystkim do
    konfiguracji pamięci.  W tej która zawsze się sprawdzała przy wyłączaniu
    niepotrzebnych programów  pod 7ką na całej na całej liście
    zainstalowanych (około 70) widnieje jedna pozycja, której zresztą nie
    idzie wyłączyć, niby "pełny sukces" dezaktywacji a aplikacja nadal
    działa. Wnioski - albo to producent mojego telefonu wprowadził specjalne
    środki odnoście zainstalowanych programów, albo to Android w  wersji 7
    "z urzędu" ma mechanizm uniemożliwiający procedury dezaktywacji
    fabrycznie instalowanych aplikacji.

    I q*wa, jak na złość nie o tym w necie nie idzie wywąchać, tony
    materiału, ale wszystko dotyczy wcześniejszych wersji Andka.