  • Data: 2018-08-14 09:19:58
    Temat: Re: Wyłączanie systemowych
    Od: Trybun <c...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2018-08-14 o 00:46, Marek pisze:

    > Ciągle nie rozumiesz, że NIE da się zrobic tego żadną aplikacją
    > (doinstalowywaną), bo aplikacja nie ma odpowiednich praw, a ty z
    > uporem maniaka będziesz takiej aplikacji szukał....

    Ja użytkownik też nie mam praw w 7ce. We wcześniejszych wersjach Andka,
    fabrycznie były dostępne opcje dezaktywacji niechcianych programów.

    To u ciebie coś nie tak z logiką - bo o ile można spod konsoli zamrażać
    funkcje to wiedz że "programy" to nic innego jak graficzne nakładki na
    te konsolowe komendy.