  • Data: 2019-01-03 13:33:22
    Temat: Re: Wymiana monitora - warto?
    Od: Irokez <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2019-01-03 o 10:04, ww pisze:

    > Gdyby nie ta gówniana, szara czerń i srebrzenie pod kątem. W domu mam
    > dla starego forisa fs2331 (matryca VA) i pod tym względem jest bez
    > porównania lepszy.

    Tak źle?
    Nie widziałem tego EIZO, sam mam EIZO S2231W i wymienił bym na coś
    większego ale nie za bardzo wiem na co.
    27 cali EIZO to ponad 3kPLN powiedzmy przesiadka na 24 cale mi by stykła
    bo plamka podobna (mam 1680x1050) ale właśnie to wypalanie oczu i
    jakość. Mam w pracy Delle to jest tam masakra jakaś.

    --
    Irokez