  • Data: 2016-12-01 12:34:42
    Temat: Re: Wymuszenie odszkodowania i rejestrator
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Adam Wysocki" napisał w wiadomości grup
    >Załóżmy, że mamy rejestrator i wszystko ładnie się nagrało. Jest
    >wezwana
    >policja. Jak zachować się w takiej sytuacji, żeby najbardziej
    >zaszkodzić
    >wymuszającemu? Pokazać film na miejscu policjantowi? Schować
    >rejestrator,
    >odmówić przyjęcia mandatu (sprawa do sądu) i dopiero w sądzie pokazać
    >film? Jeszcze inaczej?

    Zanim sprawa trafi do sadu, to Cie policja musi przesluchac w
    charakterze podejrzanego, a wczesniej tego drugiego w charakterze
    swiadka.

    I tu prosisz o pokazanie podpisanych zeznan, konfrontacje ewentualnie,
    prosis o prokuratura dyzurnego, wyciagasz kamere, i oskarzasz o
    skladanie falszywych zeznan.
    I zaraz skladasz wniosek o zostanie oskarzycielem posilkowym.
    Do falszywych zeznan dojdzie chuliganskie uszkodzenie mienia,

    No a na koniec oczywiscie domagac sie zwrotu kosztow naprawy auta i
    komornika uruchamiac regularnie.

    P.S. Duzo takich przypadkow jest ? Bo ja ciagle bez kamery ...

    J.