  • Data: 2016-12-02 10:52:46
    Temat: Re: Wymuszenie odszkodowania i rejestrator
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:o1q4iv$idq$...@n...news.atman.pl...
    W dniu 01.12.2016 o 19:53, Poldek pisze:

    >Chodzi mi o to, że przed pierwszą rozprawą raczej nikogo nie wezwą na
    >świadka.

    IMO - musza jednak spisac zeznania swiadka, no i wyjasnienia
    oskarzonego/obwinionego.

    Wszak policjant zdarzenia nie widzial, to co maja we wniosku napisac -
    na podstawie ogledzin wydaje sie, ze oskarzony jest winny ?

    Sprawa moze i pojdzie w trybie zaocznym, od tego mozna sie odwolac.
    Ale nie trzeba - podpisane zeznania swiadka na policji juz groza mu 5
    latami :-)

    J.