  • Data: 2016-12-02 20:34:05
    Temat: Re: Wymuszenie odszkodowania i rejestrator
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 02.12.2016 o 19:45, J.F. pisze:

    > No nie, ktos jednak moze przeczytac, nie mozna sie tak glupio narazac.

    Ale czym się narażać - policja wysyła papieru do sądu, że ich zdaniem X
    jest winny spowodowania kolizji i motywują to tym, że (tu wstawić "tak
    mi się wydaje" obleczone w paragrafy) i wszystko gra - sąd daje wiarę
    policji, po co obywatela stresować;)

    > Ale moze by i przeszlo bez narazania - "jeden pojazd mial rozbity tyl, a
    > drugi przod.
    > Kierowcy tego z tylu zaproponowano mandat, ale odmowil bez podania
    > przyczyn".

    Sam widzisz.

    > Ale po co tak, skoro mozna po bozemu - wezwie sie obu, zeznania spisze,
    > kaze podpisac, i komplet materialow do sadu.

    A po co się napinać?

    No to wtedy się wezwie świadka. Policjant co z własnej incjatywy robi
    coś czego nie musi... No nie mówię, że się nie zdarza, ale...

    > Wiesz jak to ustnie - mowa trawa. Papier to papier.

    Oficjalnie ustne niczym się nie różni od papieru. Co najwyżej ciężej
    dowieść, ale skoro będziesz miał nagrane.

    > Zreszta chyba na drodze nie pouczaja, prosza o opowiedzenie ... i mocy
    > zeznan to chyba nie ma.

    Może jednak masz rację, choć wcale pewny nie jestem. Znaczy można
    policji dowolnie kłamac, o ile cię nie pouczą, że nie wolno? ;)

    Shrek