  • Data: 2016-12-03 17:26:45
    Temat: Re: Wymuszenie odszkodowania i rejestrator
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Fri, 2 Dec 2016 20:34:05 +0100, Shrek napisał(a):

    > Sam widzisz.

    > A po co się napinać?

    Zeby nikt nie wezwal przed komisje sledcza i zarzutow nie czynil, a
    szef nie musial sie tlumaczyc "tego funkcjonariusza juz ukaralem".

    Jakie napinanie ? Patrol przekaze sprawe wyzej, oni wezwa, listonosz
    zaniesie wezwanie, zeznania spisza i premie za sprawne zalatwienie
    sprawy zgarna.

    > Może jednak masz rację, choć wcale pewny nie jestem. Znaczy można
    > policji dowolnie kłamac, o ile cię nie pouczą, że nie wolno? ;)

    Ja tez pewny nie jestem.
    Ale oni raczej nie nagrywaja, wiec mowic to sobie mozna :-)

    J.