  • Data: 2015-09-03 19:45:48
    Temat: Re: Wypad Na południe Europy
    Od: dddddddd <f...@e...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 03.09.2015 o 19:01, Budzik pisze:
    > Użytkownik J.F. j...@p...onet.pl ...

    > Teraz sie namiotu nie rozkłada tylko rozpina - 3 sekundy i stoi. :)

    dokładnie, w te wakacje zajechałem na pole namiotowe o północy i kilka
    minut później dzieci już spały w namiocie, a ja wbijałem ostatnie szpilki :)

    Poza tym napisał że w samochodzie śpi, dopóki dzieci nie było to też tak
    jeździłem (teraz w czwórkę się nie mieścimy w kombi) i tak mi się to
    spodobało że nie chcę wcześniej nigdzie rezerwować noclegów, chyba kupię
    kampera albo busa żeby spać w 2+2 :)

    Łukasz