  • Data: 2015-09-04 20:56:43
    Temat: Re: Wypad Na południe Europy
    Od: dddddddd <f...@e...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 04.09.2015 o 18:33, cef pisze:

    > Tylko awaryjnie, bo z niczego nie skorzystasz,
    > a w niektórych krajach, to i podkablują
    > i przyjedzie policja, która może grzecznie skierować
    > Cię na płatny kamping.

    jak masz w środku toaletę i prysznic... to codziennie nie musisz się
    pojawiać na polu (zgaduję że i tak co drugi/trzeci dzień trzeba napełnić
    zbiorniki)- i właśnie o to mi chodzi - przyjeżdżam na miejsce, nie muszę
    szukać noclegu, prześpię się gdziekolwiek, a na drugi dzień na spokojnie
    znajdę pole kempingowe, albo pojadę dalej jeśli tam mi się nie spodoba :)

    W tym roku nocowałem nad Balatonem - auto + namiot + 4 osoby w
    przeliczeniu ok. 100zł- nie sprawdzałem cen w hotelach, bo dla
    dzieciaków to frajda spać w namiocie, ale myślę że więcej

    > Nocleg w namiocie - w normalnych warunkach
    > (kamping a nie na dziko w lesie bez wody i toalety)
    > w dobrym miejscu (atrakcyjna turystycznie miejscowość) kosztuje
    > naprawdę dużo - są tańsze hotele z lepszymi warunkami dostępne
    > z różnych platform typu booking

    z bookinga korzystałem w zeszłym roku - w pierwszy dzień okazało się że
    muszę rezerwować przez booking, bo normalnie (w sezonie) nie znajdę
    miejsca na jedną dobę. W trzeci dzień (w trzecim hoteliku) wynajmujący
    stwierdził że mogłem jechać do niego w ciemno, bo jakbym nie rezerwował
    przez booking to zapłaciłbym o 1/3 mniej...

    > Awaryjnie to się można przespać latem gdziekolwiek,
    > a rodzinnie to już można spać nawet na zmiany :-)

    we dwie osoby tak, ale z dziećmi to już trudniej bo te foteliki to do
    spania średnio się nadają...

    Łukasz