  • Data: 2018-01-23 14:07:53
    Temat: Re: Wypadek
    Od: Poldek <p...@i...eu> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2018-01-23 o 11:47, Shrek pisze:

    > Zasadniczo dobrze rozumiesz. Nieważne ile popierdala nie usprawiedliwia
    > to wymuszenia pierwszeństwa przy zmianie pasa. Chyba że zapierdala z
    > nadświetlną i fotony z tyłu zostają, więc siłą rzeczy jest niewidzialny
    > z przodu. Choć wtedy zachodzą zjawiska relatywistyczne i trzeba by
    > jakiegoś biegłego fizyka powołać.

    Była taka sprawa, głośna sprawa, że zapierdalał obywatel RP szybko i
    bezpiecznie ulicą Puławską w Warszawie. Na skrzyżowaniu z Malczewskiego
    miał zielone światło i zabił kilka osób, bo ktoś mu wyjechał z boku. Sąd
    uznał, że obywatel RP jednak zapierdalał tak szybko, że nawet manie
    zielonego światła nie chroni go przed pójściem do pierdla na kilka lat.