-
Data: 2018-01-23 14:14:59
Temat: Re: Wypadek
Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora
[ pokaż wszystkie nagłówki ]W dniu 23.01.2018 o 14:07, Poldek pisze:
>> Zasadniczo dobrze rozumiesz. Nieważne ile popierdala nie
>> usprawiedliwia to wymuszenia pierwszeństwa przy zmianie pasa. Chyba że
>> zapierdala z nadświetlną i fotony z tyłu zostają, więc siłą rzeczy
>> jest niewidzialny z przodu. Choć wtedy zachodzą zjawiska
>> relatywistyczne i trzeba by jakiegoś biegłego fizyka powołać.
>
> Była taka sprawa, głośna sprawa, że zapierdalał obywatel RP szybko i
> bezpiecznie ulicą Puławską w Warszawie. Na skrzyżowaniu z Malczewskiego
> miał zielone światło i zabił kilka osób, bo ktoś mu wyjechał z boku. Sąd
> uznał, że obywatel RP jednak zapierdalał tak szybko, że nawet manie
> zielonego światła nie chroni go przed pójściem do pierdla na kilka lat.
Dlatego napisałem - jak jest niewidoczny to trudno - nie ustąpisz bo nie
miałeś szansy dojrzeć. Inna sprawa, że z doświadczenia ci powiem, ze
częsciej ludzie zajeżdzają przy zmianie pasa jak jedziesz 160 niż 200,
co oznacza że widzą, tylko jak jedziesz 160 to uważają że dasz radę
zahamować a przy 200 to się boją;)
Jednak przedpisca pytał o to, czy jak jedzie 80 za tirem (tak naprawdę
to 90) i lewym pasem co chwila ktoś zapiedala 180 to ma jechać za tirem
czy wpierdolić się pod jadącego 100km szybciej zapiedalacza.
Ponieważ pytał chyba poważnie, to mu odpisałem. Zmiana pasa przed kogoś
jadącego 100 km szybciej jest nie dość że nieprzepisowa, to na ogół
kurewsko niezdrowa. Nie polecam:P
Shrek
Następne wpisy z tego wątku
- 23.01.18 15:29 T.
- 23.01.18 16:13 s...@g...com
- 23.01.18 16:18 Shrek
- 23.01.18 17:40 j...@i...pl
- 23.01.18 17:46 p...@g...com
- 23.01.18 17:48 Shrek
- 23.01.18 17:50 j...@i...pl
- 23.01.18 18:48 Cavallino
- 23.01.18 18:51 Cavallino
- 23.01.18 19:10 p...@g...com
- 23.01.18 19:20 spider
- 23.01.18 21:00 Budzik
- 23.01.18 22:34 r...@k...pl
- 23.01.18 23:30 Marek S
- 24.01.18 08:03 s...@g...com
Najnowsze wątki z tej grupy
- ZŁOMNIK o pracy w TVN TURBO, nowych przepisach i współczesnej motoryzacji. Turbo Taryfa!
- Samo rozładowywanie baterii trakcyjnej w elektryku.
- Będziemy się znowu zrzucać na elektryki...
- Dwukabinowy Citroen - dziwadło pod zabudowę spec
- Czy dopłaty do używanych elektryków z Niemiec będą również do czterokołowców lekkich?
- IZERA CD.
- Chess
- Vitruvian Man - parts 7-11a
- Opel? Ale jaki Opel?? A może nie Opel?
- IZERA - A może jedna Tusk nie ZDOŁA tego ZAORAĆ
- Koniecznie potrzebuję kampera...
- naprawa zamka
- Jaką kamerkę samochodową polecacie?
- Jaką kamerkę samochodową polecacie?
- Lunar Rover był elektrykiem. Ważył 35 kg Zasięg 80 km Na Księżycu w 1971 r.
Najnowsze wątki
- 2024-05-18 Warszawa => Software .Net Developer <=
- 2024-05-18 Warszawa => Mid/Senior QA Engineer <=
- 2024-05-18 Ulm => Solution Architect (sichere Kommunikation und IoT-Loesungen <=
- 2024-05-18 Katowice => Head of Virtualization Platform Management and Operating S
- 2024-05-18 Warszawa => SAP WM Consultant / Execution <=
- 2024-05-18 Wrocław => Consultant/Implementer Comarch ERP XL <=
- 2024-05-18 Gdańsk => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-05-18 Warszawa => Account Manager (Recruitment Services) <=
- 2024-05-18 Łódź => Salesperson - CRM Systems <=
- 2024-05-18 Łódź => Handlowiec - Systemy CRM <=
- 2024-05-17 ZŁOMNIK o pracy w TVN TURBO, nowych przepisach i współczesnej motoryzacji. Turbo Taryfa!
- 2024-05-17 Białystok => DevOps Engineer Conexa First (Contractor) <=
- 2024-05-17 Warszawa => Starszy inżynier oprogramowania (Rust) <=
- 2024-05-17 Zabrze => Junior HelpDesk <=
- 2024-05-17 Bieruń => Administrator i wdrożeniowiec Lotus Notes/Domino <=