  • Data: 2018-01-23 14:14:59
    Temat: Re: Wypadek
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 23.01.2018 o 14:07, Poldek pisze:

    > Była taka sprawa, głośna sprawa, że zapierdalał obywatel RP szybko i
    > bezpiecznie ulicą Puławską w Warszawie. Na skrzyżowaniu z Malczewskiego
    > miał zielone światło i zabił kilka osób, bo ktoś mu wyjechał z boku. Sąd
    > uznał, że obywatel RP jednak zapierdalał tak szybko, że nawet manie
    > zielonego światła nie chroni go przed pójściem do pierdla na kilka lat.

    Dlatego napisałem - jak jest niewidoczny to trudno - nie ustąpisz bo nie
    miałeś szansy dojrzeć. Inna sprawa, że z doświadczenia ci powiem, ze
    częsciej ludzie zajeżdzają przy zmianie pasa jak jedziesz 160 niż 200,
    co oznacza że widzą, tylko jak jedziesz 160 to uważają że dasz radę
    zahamować a przy 200 to się boją;)

    Jednak przedpisca pytał o to, czy jak jedzie 80 za tirem (tak naprawdę
    to 90) i lewym pasem co chwila ktoś zapiedala 180 to ma jechać za tirem
    czy wpierdolić się pod jadącego 100km szybciej zapiedalacza.

    Ponieważ pytał chyba poważnie, to mu odpisałem. Zmiana pasa przed kogoś
    jadącego 100 km szybciej jest nie dość że nieprzepisowa, to na ogół
    kurewsko niezdrowa. Nie polecam:P

    Shrek