  • 141. Data: 2012-02-22 08:36:07
    Temat: Re: Wypadek Wałęsy
    Od: "szufla" <b...@e...pl>

    > Wiec racz w końcu sie zamknąć i przestań ujadać jak jakiś wściekły kundel.
    > I uwierz w końcu iż nazwanie człowiek kretynem czy idiotą nie spowoduje ze
    > bedziesz miał racje.

    Nie karm trolla !

    sz.

  • 142. Data: 2012-02-22 08:47:46
    Od: "...::QRT::..." <n...@...mejla>

    Dnia Wed, 22 Feb 2012 08:36:07 +0100, szufla napisał(a):

    > Nie karm trolla !

    ale ja go lubie :>
    naprawdę niesamowite idiotyzmy potrafi wypisywać jak sie go już zmusi do
    bardziej rzeczowej wypowiedzi. Ale niestety na codzień to tylko się do
    bluzgania ogranicza.

  • 143. Data: 2012-02-22 08:50:33
    Temat: Re: Wypadek Walesy
    Od: "szufla" <b...@e...pl>

    > wy sie tu klocicie, a juz wczoraj uslyszalem: gdyby jechal przepisowo, to
    > moze by nie doszlo, a na pewno skutki bylyby mniejsze, wiec nie nalezy mu
    > sie wyplata ubezpieczenia w pelnej wysokosci ..

    Pisali, ze gdyby jechal przepisowo to i tak nie uniknalby wypadku :)
    W PL przepisowo na tym motorze to jezdzi 1/100, ale generalnie caly ten
    wypadek to pech bo gosc w toyocie nie mial szans zauwazyc w lusterku
    pacjenta na scigaczu, ktory do ostatniej chwili jest schowany za ciezarowka.

    sz.

  • 144. Data: 2012-02-22 08:52:56
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    > Potrafie to
    >>
    > Pierdolicie troszkę kolego. Sportowy motocykl ma promień skrętu Titanica.
    > No chyba,
    > że wytniesz ograniczniki a w zbiorniku zrobisz wgniecenia na ręce. Dobrze
    > to on skręca na torze a nie w mieście gdzie często trzeba ciasnych
    > manewrów. No i zrozum, że jazda po drogach nawet szybka to nie tylko lans
    > jak Ci się wydaje a po prostu przyjemność.

    Zapomniales dodac, ze jest pizda.

  • 145. Data: 2012-02-22 09:00:48
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    > Ale byłeś czy może widziałeś w telewizji albo słyszałeś? Bo ja byłem 5 lat
    > temu i raczej nie zaobserwowałem żeby ludzie jeździli tam (akurat
    > Sztokholm i okolice) jakoś strasznie przepisowo, ot podobnie jak w Polsce.

    Bzdura. Jezdza zdecydowanie wolniej. Mam kontakt tez ze Szwedami w Polsce,
    nagminnie powtarzaja, ze polacy jezdza za szybko o wiele szybciej niz
    szwedzi. Mowie oczywiscie nie o szczylach tylko o doroslych facetach.
    Zapoznaj sie tez, ze sposobem naliczania mandatow jaki jest u nich. Bardzo
    konkretnie zniecheca do zbyt szybkiej jazdy. Dodam, ze przekroczenie o
    30km/h to przestepwstwo kryminalne. Tak, tak, dziewczynko, pleciesz trzy po
    trzy.

  • 146. Data: 2012-02-22 09:05:50
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    Użytkownik "szufla" <b...@e...pl> napisał w wiadomości

    > Nie karm trolla !

    Nie bardzo widze, kto Cie karmi, bo to zdaje sie jakis mieszkaniec mojego
    KFa, ale dlaczego nie staje Ci honoru by przyznac, ze 115 to nie 200?

  • 147. Data: 2012-02-22 09:06:58
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    Uzytkownik "J.F." <j...@p...onet.pl> napisal w wiadomosci

    > wy sie tu klocicie, a juz wczoraj uslyszalem: gdyby jechal przepisowo, to
    > moze by nie doszlo, a na pewno skutki bylyby mniejsze, wiec nie nalezy mu
    > sie wyplata ubezpieczenia w pelnej wysokosci ..

    Uslyszales w autobusie?

  • 148. Data: 2012-02-22 09:21:34
    Od: "szufla" <b...@e...pl>

    > Zapoznaj sie tez, ze sposobem naliczania mandatow jaki jest u nich. Bardzo
    > konkretnie zniecheca do zbyt szybkiej jazdy.

    No brawo, zaczynasz myslec. Oto jeden z wielu powodow dlaczego tam jezdzi
    sie bardziej przepisowo.
    Moze jeszcze masz jakis pomysl, dlaczego tam by bylo 115 a nie 200 ?

    sz.

  • 149. Data: 2012-02-22 09:29:18
    Od: "szufla" <b...@e...pl>

    > Nie bardzo widze, kto Cie karmi, bo to zdaje sie jakis mieszkaniec mojego
    > KFa,

    Czy moglbym miec ten zaszczyt, zebys i mnie tam umiescil ?

    >ale dlaczego nie staje Ci honoru by przyznac, ze 115 to nie 200?

    Czyz 115 w momencie pieprzniecia to nie 200, 2sek wczesniej ?

    sz.

  • 150. Data: 2012-02-22 09:58:31
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    > Czy moglbym miec ten zaszczyt, zebys i mnie tam umiescil ?

    > Czyz 115 w momencie pieprzniecia

    Czasoprzestrzen Ci sie miesza, nie w momencie pieprzniecia, a w twojej
    wyobrazni.