-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
atman.pl!goblin1!goblin.stu.neva.ru!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neost
rada.pl!unt-spo-a-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
References: <54476893$0$19405$65785112@news.neostrada.pl>
<m27s1c$4la$1@node1.news.atman.pl>
<54479501$0$12630$65785112@news.neostrada.pl>
<m284op$epf$1@node1.news.atman.pl>
<5447a511$0$11139$65785112@news.neostrada.pl>
<1...@p...pl.invalid>
<5447bc83$0$11147$65785112@news.neostrada.pl>
<2...@p...pl.invalid>
<5447ed4f$0$11135$65785112@news.neostrada.pl>
<5448bca2$0$11148$65785112@news.neostrada.pl>
<54494c86$0$12640$65785112@news.neostrada.pl>
<544966c8$0$11141$65785112@news.neostrada.pl>
<544980de$0$12641$65785112@news.neostrada.pl>
<544ac526$0$11145$65785112@news.neostrada.pl>
<b0u34wiyxuuh.6rc116qhwkkp$.dlg@40tude.net>
<1...@p...pl.invalid>
<1wzoj11mhyvd0$.1txbglw1dyw36$.dlg@40tude.net>
<1...@p...pl.invalid>
<Pine.WNT.4.64.1410270957100.1932@quad>
<1...@p...pl.invalid>
<1...@p...pl.invalid>
In-Reply-To: <1...@p...pl.invalid>
Subject: Re: Wypłata odszkodowania za kolizję pomimo braku prawomocnego wyroku?
Date: Mon, 27 Oct 2014 11:58:59 +0100
MIME-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=original
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
Importance: Normal
X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 16.4.3528.331
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V16.4.3528.331
Lines: 39
Message-ID: <544e2574$0$27288$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 83.27.198.24
X-Trace: 1414407540 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 27288 83.27.198.24:50393
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2548103
[ ukryj nagłówki ]Użytkownik "RoMan Mandziejewicz" napisał w wiadomości
Hello Gotfryd,
>> Formalnie sprawa rozbija się jako mniemam o procedury
>> (tak od niechcenia, prawo działa FORMALNIE), jeśli "nie
>> mógł wiedzieć" lub "mógł nie wiedzieć" to trudno pilota
>> obwiniać - przetestowanie wciągania kółek na ziemi jest
>> trudne, a to że TERAZ sprawdzenie bezpieczników każdemu
>> wydaje się oczywistością jest niewąpliwe ;)
> Ja jestem laikiem. Ale jak patrzyłem na zdjęcia tej tablicy z
> wywalonym bezpiecznikiem, to nie musiałem go szukać - on kłuł w
> oczy.
Lotnictwo troche inaczej dziala - jest awaria, to pilot siega po
ksiege, otwiera na wlasciwej stronie i czyta stosowna procedure.
A tam jest krok po kroku napisane co robic.
Postepowanie inne jest nawet niebezpieczne, bo taki samolot to dzis
skomplikowane bydle, zaleznosci moze miec kupe, o ktorych pilot nie
wie, albo wie ... tylko ze sie zmienily, albo nawet go pol roku temu
jakos uczyli, a od 3 miesiecy jest w ksiedze errata.
Oczywiscie jak to w zyciu - moze sie okazac ze przypadku nie ma
opisanego, albo jest zle opisany, czy ze zakladaja ze bezpieczniki sie
zawsze sprawdza i nie wymaga to opisu.
>Żeby nie być gołosłownym:
>http://www.wprost.pl/ar/348782/Stankiewicz-rzadowa-
komisja-rzuci-cien-na-kapitana-Wrone/
Tylko to bylo wiadome w dniu wypadku.
A do dzis powstalo kilka roznych dokumentow i w zadnym nie napisali
jasno ze piloci sprawdzili ani ze nie sprawdzili :-)
Zakladam tez ze konsultowali sie i z mechanikami LOT i moze Boeinga
... i tez nie napisano ze nakazano kontrole czy ze nie nakazano
Mozliwe tez ze pilot odwrocil glowe, pobieznie obejrzal ... no i nie
zauwazyl, czy bezpiecznik wyskoczyl jakos niewidocznie.
A po ladowaniu wyskoczyl na dobre ...
J.
Następne wpisy z tego wątku
- 27.10.14 12:08 RoMan Mandziejewicz
- 27.10.14 12:09 J.F.
- 27.10.14 12:30 J.F.
- 29.10.14 09:51 Tadeusz
- 29.10.14 10:10 RoMan Mandziejewicz
- 29.10.14 10:42 Liwiusz
- 29.10.14 11:38 masti
- 29.10.14 16:46 Liwiusz
- 02.11.14 21:11 janusz_k
Najnowsze wątki z tej grupy
- ZŁOMNIK o pracy w TVN TURBO, nowych przepisach i współczesnej motoryzacji. Turbo Taryfa!
- Samo rozładowywanie baterii trakcyjnej w elektryku.
- Będziemy się znowu zrzucać na elektryki...
- Dwukabinowy Citroen - dziwadło pod zabudowę spec
- Czy dopłaty do używanych elektryków z Niemiec będą również do czterokołowców lekkich?
- IZERA CD.
- Chess
- Vitruvian Man - parts 7-11a
- Opel? Ale jaki Opel?? A może nie Opel?
- IZERA - A może jedna Tusk nie ZDOŁA tego ZAORAĆ
- Koniecznie potrzebuję kampera...
- naprawa zamka
- Jaką kamerkę samochodową polecacie?
- Jaką kamerkę samochodową polecacie?
- Lunar Rover był elektrykiem. Ważył 35 kg Zasięg 80 km Na Księżycu w 1971 r.
Najnowsze wątki
- 2024-05-18 Warszawa => Mid PHP Developer (Laravel) <=
- 2024-05-18 Warszawa => Software .Net Developer <=
- 2024-05-18 Warszawa => Mid/Senior QA Engineer <=
- 2024-05-18 Ulm => Solution Architect (sichere Kommunikation und IoT-Loesungen <=
- 2024-05-18 Katowice => Head of Virtualization Platform Management and Operating S
- 2024-05-18 Warszawa => SAP WM Consultant / Execution <=
- 2024-05-18 Wrocław => Consultant/Implementer Comarch ERP XL <=
- 2024-05-18 Gdańsk => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-05-18 Warszawa => Account Manager (Recruitment Services) <=
- 2024-05-18 Łódź => Salesperson - CRM Systems <=
- 2024-05-18 Łódź => Handlowiec - Systemy CRM <=
- 2024-05-17 ZŁOMNIK o pracy w TVN TURBO, nowych przepisach i współczesnej motoryzacji. Turbo Taryfa!
- 2024-05-17 Białystok => DevOps Engineer Conexa First (Contractor) <=
- 2024-05-17 Warszawa => Starszy inżynier oprogramowania (Rust) <=
- 2024-05-17 Zabrze => Junior HelpDesk <=