-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!.POSTED!not-for-mail
From: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Wypłata odszkodowania za kolizję pomimo braku prawomocnego wyroku?
Date: Mon, 27 Oct 2014 12:08:31 +0100
Organization: private
Lines: 55
Sender: r...@n...agh.edu.pl
Message-ID: <1...@p...pl.invalid>
References: <54476893$0$19405$65785112@news.neostrada.pl>
<m27s1c$4la$1@node1.news.atman.pl>
<54479501$0$12630$65785112@news.neostrada.pl>
<m284op$epf$1@node1.news.atman.pl>
<5447a511$0$11139$65785112@news.neostrada.pl>
<1...@p...pl.invalid>
<5447bc83$0$11147$65785112@news.neostrada.pl>
<2...@p...pl.invalid>
<5447ed4f$0$11135$65785112@news.neostrada.pl>
<5448bca2$0$11148$65785112@news.neostrada.pl>
<54494c86$0$12640$65785112@news.neostrada.pl>
<544966c8$0$11141$65785112@news.neostrada.pl>
<544980de$0$12641$65785112@news.neostrada.pl>
<544ac526$0$11145$65785112@news.neostrada.pl>
<1...@p...pl.invalid>
<Pine.WNT.4.64.1410270957100.1932@quad>
<1...@p...pl.invalid>
<1...@p...pl.invalid>
<544e2574$0$27288$65785112@news.neostrada.pl>
NNTP-Posting-Host: acji149.neoplus.adsl.tpnet.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=windows-1250
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: news.agh.edu.pl 1414408112 5383 83.10.58.149 (27 Oct 2014 11:08:32 GMT)
X-Complaints-To: a...@a...edu.pl
NNTP-Posting-Date: Mon, 27 Oct 2014 11:08:32 +0000 (UTC)
X-Priority: 3 (Normal)
In-Reply-To: <544e2574$0$27288$65785112@news.neostrada.pl>
X-Comment-To: J.F.
X-Newsreader: MyGate/2.6.0.171 (http://barin.com.ua/soft/mygate/)
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2548104
[ ukryj nagłówki ]Hello J.F.,
Monday, October 27, 2014, 11:58:59 AM, you wrote:
>>> Formalnie sprawa rozbija się jako mniemam o procedury
>>> (tak od niechcenia, prawo działa FORMALNIE), jeśli "nie
>>> mógł wiedzieć" lub "mógł nie wiedzieć" to trudno pilota
>>> obwiniać - przetestowanie wciągania kółek na ziemi jest
>>> trudne, a to że TERAZ sprawdzenie bezpieczników każdemu
>>> wydaje się oczywistością jest niewąpliwe ;)
>> Ja jestem laikiem. Ale jak patrzyłem na zdjęcia tej tablicy z
>> wywalonym bezpiecznikiem, to nie musiałem go szukać - on kłuł w
>> oczy.
> Lotnictwo troche inaczej dziala - jest awaria, to pilot siega po
> ksiege, otwiera na wlasciwej stronie i czyta stosowna procedure.
> A tam jest krok po kroku napisane co robic.
Jasne. Tylko ponoć wieża pytała o bezpieczniki i ponoć pilot
odpowiedział, że sprawdził.
> Postepowanie inne jest nawet niebezpieczne, bo taki samolot to dzis
> skomplikowane bydle, zaleznosci moze miec kupe, o ktorych pilot nie
> wie, albo wie ... tylko ze sie zmienily, albo nawet go pol roku temu
> jakos uczyli, a od 3 miesiecy jest w ksiedze errata.
> Oczywiscie jak to w zyciu - moze sie okazac ze przypadku nie ma
> opisanego, albo jest zle opisany, czy ze zakladaja ze bezpieczniki sie
> zawsze sprawdza i nie wymaga to opisu.
>>Żeby nie być gołosłownym:
>>http://www.wprost.pl/ar/348782/Stankiewicz-rzadowa
-komisja-rzuci-cien-na-kapitana-Wrone/
> Tylko to bylo wiadome w dniu wypadku.
> A do dzis powstalo kilka roznych dokumentow i w zadnym nie napisali
> jasno ze piloci sprawdzili ani ze nie sprawdzili :-)
> Zakladam tez ze konsultowali sie i z mechanikami LOT i moze Boeinga
> ... i tez nie napisano ze nakazano kontrole czy ze nie nakazano
===8<===
Wieża pyta: czy bezpiecznik jest włączony? Nagrania z czarnych
skrzynek zarejestrowały zarówno to pytanie, jak i odpowiedź: ,,Tak".
===8<===
> Mozliwe tez ze pilot odwrocil glowe, pobieznie obejrzal ... no i nie
> zauwazyl, czy bezpiecznik wyskoczyl jakos niewidocznie.
> A po ladowaniu wyskoczyl na dobre ...
Raczej mu się nie chciało głowy wychylić i noga mu zasłoniła.
--
Best regards,
RoMan
PMS++ PJ+ S+ p+ M- W+ P++:+ X++ L++ B++ M+ Z+++ T- W+ CB++
Nowa strona: http://www.elektronika.squadack.com (w budowie!)
Następne wpisy z tego wątku
- 27.10.14 12:09 J.F.
- 27.10.14 12:30 J.F.
- 29.10.14 09:51 Tadeusz
- 29.10.14 10:10 RoMan Mandziejewicz
- 29.10.14 10:42 Liwiusz
- 29.10.14 11:38 masti
- 29.10.14 16:46 Liwiusz
- 02.11.14 21:11 janusz_k
Najnowsze wątki z tej grupy
- ZŁOMNIK o pracy w TVN TURBO, nowych przepisach i współczesnej motoryzacji. Turbo Taryfa!
- Samo rozładowywanie baterii trakcyjnej w elektryku.
- Będziemy się znowu zrzucać na elektryki...
- Dwukabinowy Citroen - dziwadło pod zabudowę spec
- Czy dopłaty do używanych elektryków z Niemiec będą również do czterokołowców lekkich?
- IZERA CD.
- Chess
- Vitruvian Man - parts 7-11a
- Opel? Ale jaki Opel?? A może nie Opel?
- IZERA - A może jedna Tusk nie ZDOŁA tego ZAORAĆ
- Koniecznie potrzebuję kampera...
- naprawa zamka
- Jaką kamerkę samochodową polecacie?
- Jaką kamerkę samochodową polecacie?
- Lunar Rover był elektrykiem. Ważył 35 kg Zasięg 80 km Na Księżycu w 1971 r.
Najnowsze wątki
- 2024-05-18 Warszawa => Mid PHP Developer (Laravel) <=
- 2024-05-18 Warszawa => Software .Net Developer <=
- 2024-05-18 Warszawa => Mid/Senior QA Engineer <=
- 2024-05-18 Ulm => Solution Architect (sichere Kommunikation und IoT-Loesungen <=
- 2024-05-18 Katowice => Head of Virtualization Platform Management and Operating S
- 2024-05-18 Warszawa => SAP WM Consultant / Execution <=
- 2024-05-18 Wrocław => Consultant/Implementer Comarch ERP XL <=
- 2024-05-18 Gdańsk => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-05-18 Warszawa => Account Manager (Recruitment Services) <=
- 2024-05-18 Łódź => Salesperson - CRM Systems <=
- 2024-05-18 Łódź => Handlowiec - Systemy CRM <=
- 2024-05-17 ZŁOMNIK o pracy w TVN TURBO, nowych przepisach i współczesnej motoryzacji. Turbo Taryfa!
- 2024-05-17 Białystok => DevOps Engineer Conexa First (Contractor) <=
- 2024-05-17 Warszawa => Starszy inżynier oprogramowania (Rust) <=
- 2024-05-17 Zabrze => Junior HelpDesk <=