  • Data: 2020-01-14 09:35:03
    Temat: Re: Wyprzedziłem samochód na krajówce
    Od: collie <c...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 14.01.2020 o 01:15, kk pisze:

    > Weź się skup. Mamy oboje kompletne samochody. Niczego nie wynajmujemy.

    To trzeba było od razy napisać, że jesteś babą, bo dwa chłopy
    to są obaj. Dlatego już się nie dziwię, że nie ogarniasz tej
    kuwety*. Renault, by cena tego cienia hulajnogi elektrycznej
    na czterech kołach i z siodełkiem, nie zwalała klienta z nóg
    w sklepie (choć już przy 40 tys. zł trudno mu utrzymać się na
    nogach), cenę akumulatora rozkłada na 36 rat miesięcznych.
    Bez rat ten akumulator kosztuje 12 tys. zł i trzeba go wymienić
    po trzech latach. Więc na dzień dobry płacisz za jednym zamachem
    nie 40 tys. zł. a 52 tys. zł. I to bez wodotrysków w postaci
    na przykład plandeki na kolana (tak!), by Ci majtki nie zmokły
    w czasie deszczu. W takim przypadku w przytoczonych wyżej
    wyliczeniach pojawi się suma nie 3363 zł, ale 4000 zł. Reszta
    bez zmian. Cóż, sama chciałaś...

    * Idą dwa koty przez pustynię. Idą, idą i idą, aż w końcu
    jeden odzywa się do drugiego:
    - wiesz co, kurde, nie ogarniam tej kuwety!