    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Date: Fri, 19 Oct 2018 19:58:10 -0700 (PDT)
    Subject: Re: Wyrazy współczucia dla kierowcy auta
    From: s...@g...com

    W dniu piątek, 19 października 2018 17:17:19 UTC-5 użytkownik Marek S napisał:

    > Droga jest prosta, bez przecznic. Rowerzysta nie mógł nigdzie skręcać
    > więc jechał wzdłuż drogi - zakładam. Praktycznie w 100% przypadków
    > rowerzyści z kolarkami uznają, że DDR ich nie dotyczą. Tylko tyle mogę
    > zgadywać.
    >
    > Tak na marginesie: na tej drodze podobnych wypadków z rowerzystami jest
    > od zaje... Gdyby za każdym razem krzyż tam stawiali to ich inicjatorzy
    > musieliby ustawki robić by silniejsi zyskali pierwszeństwo. Zwykle giną
    > na drodze rowerzyści bez oświetlenia lub ograniczający się do jednej
    > LEDy jak w pilocie TV. Dziś wyjątkowo padło na kolarkę.

    Nie ma co na rowerzyste ujadac. Rowerzysta maly nie jest. Samchdem nalezy jechac tak
    zeby nawet powalony konar w kolorze maskowania nam auta nie uszkodzil.
    Rowerzysta jest sporo lepszym wariantem kolizji w aspekcie jej unikniecia.

    W niedawnym watku o zastawionej sciezce rowerowej ladnie widac jaki problem jest z
    organizacja ruchu. Niektorzy rowerzysci kalkuluja ze lepiej jechac prosta droga razem
    z ruchem i ryzykowac najechanie z tylu niz sciezka i na przejezdzie zostac potraconym
    z boku.

    Jezdze polowe rowerem i polowe autem. Czesciej to kierowcy jada jakby mnie nie bylo
    niz rowerzysci jada jakby mnie nie bylo (gdy jade autem).