  • Data: 2015-05-18 14:00:26
    Temat: Re: Wysyp "30"?
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Marcin N m...@o...pl ...

    > Jest też inne zaostrzenie: jazda bez uprawnień to teraz przestępstwo i
    > grozi więzieniem do 2 lat. Co to oznacza? Że zacznie opłacać się uciekać
    > przed policją. Teraz uciekał tylko głupek, bo groziło mu ze 300 zł
    > mandatu. Teraz warto podjąć ryzyko, bo uciekać będą przed więzieniem.

    Niczego sie władza nie nauczyła po casusie pijanego rowerzysty...

    > No i te wypowiedzi zachwyconych ludzi w TV. Co jeden to nachwalić się
    > nie może, jaką to słuszną linię ma nasza władza...

    Spora czesc ludzi to debile... Niestety.
    Ostatnio z takim jednym gadałem - tłumaczył mi ze głosował na Dude, bo
    Komorowski kazał jego zjaomej pracować do 67 roku a znajoma ma obecnie 59.
    Nie potrafił zrozumiec, ze ona tak naprawde dostanie emeryture duzo
    wczesniej.
    Ale dalej okazało sie ze Duda tez mu nie odpowiada.
    No to pytam sie dlaczego nie głosował dajmy na to na Kukiza. Tego juz nie
    wiedział...