    From: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Wysyp "30"?
    Date: Thu, 21 May 2015 08:32:21 +0000 (UTC)
    <mjc8k1$f1j$1@dont-email.me> <5559a7e7$0$2187$65785112@news.neostrada.pl>
    <X...@1...0.0.1>
    <5559f2f4$4$2192$65785112@news.neostrada.pl>
    <mjd97c$4ri$1@srv.chmurka.net>
    <555a29bc$0$2199$65785112@news.neostrada.pl>
    <X...@1...0.0.1>
    <555a5246$0$27511$65785112@news.neostrada.pl>
    <X...@1...0.0.1>
    <555b3c9b$8$2210$65785112@news.neostrada.pl>
    <X...@1...0.0.1>
    <555b8ccb$1$2188$65785112@news.neostrada.pl>
    <X...@1...0.0.1>
    <555cefcd$0$8372$65785112@news.neostrada.pl>
    <X...@1...0.0.1>
    <555d0977$1$8380$65785112@news.neostrada.pl>

    Użytkownik bartosz b...@w...pl ...

    > No tak - po prostu to, czy wczesniej tam suszyli, czy nie, w zaden
    > sposob nie wplywa na fakt, czy suszenie tam pol godziny po
    > wprowadzeniu nowych przepisow bylo czy nie bylo ustawka.

    Ok, czyli Twoim zdaniem dotychczas po polnocy nigdy nie suszyli, weszły
    nowe przepisy, zaczeli i stąd ta akcja?

    > A jednak miej - bo jesli jednak jakims cudem pokonasz mnie w dyspucie,
    > to pokonanie pieciolatka i tak nie przynosi chwaly, za to jest rownie
    > obciachowe. :):)

    W sumie traktując pytanie o 5-latka tak dosłownie odpowiedziałes na moje
    pytanie, ktore nie było pytaniem o wiek tylko o infantylnosc rozumienia.
    Reasumujac - proponuje jednak nie traktowac kazdego tekstu dosłownie bo jak
    ci ktos powie spadaj na drzewo, to mozesz wyladowac w dziwnym miejscu ;-)