  • 61. Data: 2013-12-16 16:29:08
    Temat: Re: Wywiad ze mną :)
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2013-12-16 15:45, J.F. pisze:

    > A o VNC slyszales ?

    Zuza w reklamie o tym mówiła?

  • 62. Data: 2013-12-16 16:34:29
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2013-12-16 15:50, AZ pisze:

    > Wez nie troluj ;-)

    Cytując J.F sprzed kilku wypowiedzi:
    "Ale akurat w tej kwestii naprawde prawdopodobne."

    Pomysł z VNC jest dość absurdalny, ale wiesz, to naprawdę
    prawdopodobne dla J.F ;)

  • 63. Data: 2013-12-16 16:47:44
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2013-12-16, Krzysztof 45 <"mekar[wytnijto]"@vp.pl> wrote:

    > Nie najważniejsza, ale bardzo ważna.

    Czyli chcesz by o reszcie aspektow Twojego zycia decydowala banda
    przypadkowych ludzi tylko dlatego, ze jezdza samochodami?

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 64. Data: 2013-12-16 16:54:41
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 16 Dec 2013 16:34:29 +0100, Artur Maśląg napisał(a):
    > Cytując J.F sprzed kilku wypowiedzi:
    > "Ale akurat w tej kwestii naprawde prawdopodobne."
    > Pomysł z VNC jest dość absurdalny, ale wiesz, to naprawdę
    > prawdopodobne dla J.F ;)

    Zaraz, dlaczego absurdalny ?
    Kiedys uzywalem telneta, potem VNC, teraz TeamViewer i jedyny problem
    jaki widze, to znalezc program ktory dziala na linuxie i powiedzmy na
    Androidzie .. o, moze byc i Teamviewer.

    J.

  • 65. Data: 2013-12-16 17:00:06
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2013-12-16, J.F. <j...@p...onet.pl> wrote:

    > Zaraz, dlaczego absurdalny ?
    > Kiedys uzywalem telneta, potem VNC, teraz TeamViewer i jedyny problem
    > jaki widze, to znalezc program ktory dziala na linuxie i powiedzmy na
    > Androidzie .. o, moze byc i Teamviewer.

    Oczywiscie, ze sie da, nikt tu nie przeczy. Tylko czy bedac
    w szesnastogodzinnej trasie lub po niej chce Ci sie jeszcze
    siedziec na grupach?

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 66. Data: 2013-12-16 17:10:06
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 16 Dec 2013 16:00:06 +0000 (UTC), AZ napisał(a):

    > Oczywiscie, ze sie da, nikt tu nie przeczy. Tylko czy bedac
    > w szesnastogodzinnej trasie lub po niej chce Ci sie jeszcze
    > siedziec na grupach?

    Odwrotnie - po paru godzinach (a to kawal kraju w zasiegu) siedzac w
    jakims hotelu, jak najbardziej mi sie chce na grupy :-)

    J.

  • 67. Data: 2013-12-16 17:23:29
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2013-12-16 16:54, J.F. pisze:

    > Zaraz, dlaczego absurdalny ?

    Z tzw. natury rzeczy.

    > Kiedys uzywalem telneta, potem VNC, teraz TeamViewer i jedyny problem
    > jaki widze, to znalezc program ktory dziala na linuxie i powiedzmy na
    > Androidzie .. o, moze byc i Teamviewer.

    Technicznie rzecz biorąc wszystkie rozwiązania są możliwe, ale np.
    użycie VNC do zdalnej sesji z użyciem GSM (w odsłonach różnych,
    tylko nie pisz np. o LTE) do pisania na newsy za pomocą:
    Thunderbird/24.2.0" to pomysł naprawdę absurdalny już z technicznego
    punktu widzenia, o kwestiach tzw. normalnego życia już nie wspomnę.
    Inna sprawa, że może byś się zdecydował - tunel z jednej linijki
    linuksa czy sesja terminalowa...

  • 68. Data: 2013-12-16 17:29:25
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2013-12-16 17:10, J.F. pisze:

    > Odwrotnie - po paru godzinach (a to kawal kraju w zasiegu) siedzac w
    > jakims hotelu, jak najbardziej mi sie chce na grupy :-)

    Używając sesji VNC, taaaaa...

  • 69. Data: 2013-12-16 17:38:04
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello J.F.,

    > A o VNC slyszales ?

    Sam pracuję zdalnie i wiem, jakie to bywa upierdliwe. I jakoś nie
    wierzę, żeby ktoś się z samochodu zdalnie łączył ze swoim komputerem
    w domu tylko po to, żeby się w Usenecie poudzielać...
    Są aplikacje na smartfony, nie ma potrzeby używania tuneli, zdalnych
    pulpitów i innych cudów tylko po to, żeby posty pisać.

    Zresztą - anachroniczny ani słowem w tej sprawie się nie udziela a ja
    sobie pokpiwam z jego gwiazdorzenia.

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 70. Data: 2013-12-16 17:39:09
    Od: Krzysztof 45 <"mekar[wytnijto]"@vp.pl>

    W dniu 2013-12-16 16:47, AZ pisze:

    > Czyli chcesz by o reszcie aspektow Twojego zycia decydowala banda
    > przypadkowych ludzi tylko dlatego, ze jezdza samochodami?

    Wole taką bandę i takich przypadkowych, niż tą obecną nieprzypadkową bandę.
    --
    Krzysiek